1. Avaleht
  2. Eesti elu
  3. EAS pälvis aasta turundusteo- ja tiimi auhinna Robbie Williamsi Tallinna kampaaniaga
EAS pälvis aasta turundusteo- ja tiimi auhinna Robbie Williamsi Tallinna kampaaniaga

EAS pälvis aasta turundusteo- ja tiimi auhinna Robbie Williamsi Tallinna kampaaniaga

EAS pälvis aasta turundusteo- ja tiimi auhinna Robbie Williamsi Tallinna kampaaniaga2
Foto: Marko Mumm

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutusele (EAS) omistati eile õhtul Password 2014 galal Aasta Turundustegu 2013 avaliku sektori ja Aasta Turundustiim 2013 auhinnad „Robbie Williams – Meet Me in Tallinn“ kampaania ja kontserdi korraldamise eest.

Passwordi žürii tunnustas kõrgelt riigiettevõtte algatust ja julgust turundada riiki läbi maailmakuulsuste.

EASi juhatuse liikme Martin Hirvoja sõnul oli Robbie Williamsi kampaania puhul tegemist julge ja teedrajava lahendusega riigi turunduses. „Me ei suuda võistelda rikaste riikide turunduseelarvetega. Kui suudame aga luua Eestist filmi, kirjutada väärt raamatu, tuua siia maailmaklassi staare ning teha koostööd Eestist pärit maailmanimedega, siis loome ise oma sõnumiga sisu, mille levi võimendusefekt on kümneid kordi suurem kui lihtsalt kinni makstud reklaamil. EASi jaoks oli tegemist rätseplahendusega, mis õnnestus suurepäraselt ja julgustab edaspidigi klassikalistest turunduse lahendustest kaugemale vaatama,“ lisas Hirvoja.

EAS pälvis aasta turundusteo- ja tiimi auhinna Robbie Williamsi Tallinna kampaaniagaAinuüksi kontserdi live ülekannet jälgis kokku üle 90 000 vaataja 34 riigis, kokku 1400 erinevas kinos üle maailma. Vaatajaid oli muuhulgas ka Mehhikos, Austraalias, Hong Kongis ja Uus Meremaal. Kontsertsalvestus ja fännide dokumentaal on Eestis ja Lätis juba linastunud ning järge ootab rahvusvaheline lanseering, kus mitmed mainekad rahvusvahelised lennufirmad ja meedia esindajad üle maailma on õigused juba soetanud. Levitaja üle maailma on BBC Worldwide ja Universal.

EASi turismisarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso hinnangul on Robbie Willamsi “Take The Crown” turnee kontsertsalvestuse tegemine Eestis Tallinna Laulaväljakul puhas töövõit. Kui EASi turismiarenduskeskus ei oleks kampaaniaga liitunud ei oleks seda Eestis filmitud ja Eesti nähtavust rahvusvahelisel areenil ei oleks saavutatud. „Tegu oli kõigi aegade esimese korraga, kui maailmaklassi staari kontserdi ametlik salvestus Eestis toimus ning Eesti inimestele oli ainukordne võimalus end maailma muusikaajalukku jäädvustada. Kampaania tulemusena külastab Eestit tõenäoliselt suur hulk välisturiste,“ ütles Mutso.

Aasta Turundussündmuse Password 2014 galal Saku Suurhallis omistati EASile Aasta Turundustegu 2013 avaliku sektori kategooria võitja auhind Eesti kui atraktiivse ja unikaalse reisisihtkoha turundamise ja turismi arendamise eest. Samuti pälvis EAS auhinna Aasta Turundustiim 2013. „Robbie Williams – Meet Me in Tallinn“ kampaania ja kontserdi korraldamise ning Eesti kui atraktiivse ja unikaalse reisisihtkoha turundamise eest. Turundustiimi kuulusid EASist Annely Alteberg, Helina Andruškevitšus ja Shardee Rebas, The Factory´st Peeter Rebane ja Andres Arro, KPMS´st Heiki Laja ja Henri Käsper, samuti BDG, ADM Interactive, Inspired Universal McCann ja Idea AD.

Robbie Williamsi kontserdi Eestit tutvustav video

Head Uudised GoodNews