1. Avaleht
  2. Eesti elu
  3. PEPCO jaekett laienes Eestisse
PEPCO jaekett laienes Eestisse

PEPCO jaekett laienes Eestisse

Nautica Keskuse PEPCO poe avamine
Fotod: Raul Mee

Eesti on järjekorras kümnes riik, kus kett kanda kinnitab ning järgmise aasta jooksul plaanitakse siin avada veel kümme kauplust. Eestisse laieneval PEPCO jaemüügiketil on täna ligi 1400 kauplust nii Kesk- kui ka Ida-Euroopa riikides. Lähima kolme aasta jooksul plaanitakse Eestis avada kokku 30 kauplust ning palgata ligi 200 inimest.

PEPCO kaubavalikus on peamiselt laste-, naiste- ja meesterõivad, aksessuaarid, mänguasjad, dekoratiivesemed, majapidamiskaubad ning kodutekstiil. Ligi 60 protsenti kaubavalikust moodustavad rõivad ja jalanõud ning 40 protsenti muud tarbekaubad. Kõik kaubad on spetsiaalselt valitud nii, et pakkuda kliendile võimalikult soodsat hinnaklassi. Näiteks võib PEPCO kauplustest osta naiste t-särgi 3.99 euro, poiste või tüdrukute pluusi 1.99 euro või fliisteki 1.99 euro eest. Lisaks tavakaubale korraldab pood hooajalisi odavmüügikampaaniaid nagu näiteks suve- või koolikaupadele.

“Eesti turg on põnev ja pakub meile mitmeid uusi perspektiive. See on kogu meie keti jaoks oluline arenguhüpe, sest nüüd oleme esindatud kõigis Balti riikides – Lätis, Leedus ja Eestis,” ütles PEPCO Kesk- ja Ida-Euroopa regiooni tegevjuht Marcin Stanko.

PEPCO teatas oma plaanist laieneda Eestisse tänavu veebruaris. Alates sellest on jaekett laienemisplaane jõudsalt ellu viinud ning lähtuvalt sellest on järgneva kolme aasta jooksul plaanis avada ligikaudu 30 uut kauplust ning palgata üle 200 töötaja. Kaupluste asukohaks on linnad, kus elab enam kui 10 000 inimest. Hetkel tegeleb kaubamärk oma esimese kümne poe arendamisega, mis avatakse järgneva 12 tegutsemiskuu jooksul.

“Aasta jooksul avame Eestis kümme poodi, mis asuvad peamiselt suuremate linnade kaubanduskeskustes. Terviklikke lahendusi pakkuvad äripinnad, kus tegutsevad nii toidukohad kui ka jaekauplused, on end meie poodide asukohana õigustanud juba mitmetes teistes Kesk- ja Ida-Euroopa riikides ning ma olen veendunud, et sellised lahendused töötavad ka siin,” nentis Balti regiooni juht Aleksandr Čikaidze.

Lisateavet toodete ning brändi kohta leiab SIIT!

Head Uudised GoodNews