1. Avaleht
  2. Eesti elu
  3. Töötukassa selgitab välja oma klientide rahulolu
Töötukassa selgitab välja oma klientide rahulolu

Töötukassa selgitab välja oma klientide rahulolu

Allalaaditud failTöötukassa kuulutas välja riigihanke tänavuse klientide rahulolu-uuringu läbiviimiseks.

Hanke eesmärgiks on hinnata klientide rahulolu töötukassa maakondlike osakondade ja büroode ning infotelefoni teeninduse kvaliteedi ja tulemuslikkusega, töötukassa portaalis oleva informatsiooni ja iseteeninduskeskkonnaga töötukassa maakondlike osakondade ja büroode teenindusaegadega ning -ruumidega, sealhulgas nende füüsilise ligipääsetavusega, selgub hankedokumentidest.

Uuring jaguneb kaheks osaks, milleks on töötute uuring ja tööandjate uuring. Töötute uuringu sihtrühmaks on töötukassas töötuna arvel olevad isikud ja tööandjate uuringu sihtrühmaks on tööandjad, kes on kasutanud 1. jaanuarist 31 augustini töötukassa teenuseid.

Uuring tuleb teostada kvantitatiivuuringuna nii eesti kui vene keeles. Küsimustiku vene keelde tõlkimise korraldab pakkuja ja kooskõlastab tõlke töötukassaga. Küsitletavate arv peab jääma 2330 ja 909 vahele, küsimustike trükiarv on 3295. Uuring viiakse läbi anonüümselt.

Pakkuja peab tarnima 3295 eesti- ja venekeelset küsimustikku koos pitseeritud puidust, plastist või metallist kogumiskastidega töötukassa maakondlikesse osakondadesse ja büroodesse. Eesti- ja venekeelsete küsimustike osakaalu täpsustab hankija pärast töövõtulepingu sõlmimist.

Küsimustike jagamise töötutele valimi mahus ja nende kogumise pitseeritud kogumiskastidesse korraldab töötukassa ühe kalendrikuu jooksul. Tähtaeg hakkab kulgema päevast, mil kõik küsimustikud on vastavalt jaotuskavale tarnitud. Kogumiskastide äraveo osakondadest ja büroodest korraldab pakkuja.

Tööandjate uuring tuleb teostada eesti keeles, samuti kvantitatiivuuringuna ja küsitluses tuleb kasutada tellimuskirjale lisatud küsimustikku. Uuringus kasutatakse ainult elektroonilist küsimustiku vormi ja pakkuja ülesandeks on IT-lahenduse leidmine uuringu elektrooniliseks läbiviimiseks, sealhulgas peab veebipõhine süsteem võimaldama saata pakkuja poolt vähemalt ühe meeldetuletuse küsimustikule vastamata jätnud osalejatele.

Tööandjate uuringu valimi suurus on 5983 ja tööandjate kontaktandmed edastab töötukassa pakkujale elektrooniliselt pärast töövõtulepingu sõlmimist. Minimaalne täidetud küsimustike osakaal on 15 protsenti. Ka tööandjate uuring viiakse läbi anonüümselt.

Pakkuja peab koostama uuringu läbiviimise ajakava ja kooskõlastama selle töötukassaga. Samuti peab ta tagama uuringu läbiviimise erinevate etappide ajakava vastavuse uuringu sisule ja mahule. Pakkuja ülesanne on ka uuringu tulemuste analüüsimine ja kokkuvõtte tegemine, soovituste andmine klienditeeninduse parendamiseks ning töötukassa iseteeninduse ja kodulehe arendamiseks.

Uuringu tulemused tuleb töötukassale nii paberil kui ka elektrooniliselt üle anda hiljemalt 29. detsembril, samuti on pakkuja ülesanne nende tutvustamine, sealhulgas vähemalt kolme esitluse tegemine töötukassa keskkontoris Tallinnas tuleva aasta jaanuaris, veebruaris ja aprillis.

Hankelepingu sõlmimise kriteerium on madalaim hind ja pakkumisi ootab töötukassa 13. novembril kella 11-ni.

Head Uudised GoodNews