Avaleht Eesti elu 1182 aitab välja selgitada parima teenindaja
1182 aitab välja selgitada parima teenindaja

1182 aitab välja selgitada parima teenindaja

HeaTeenindusKuuMärts on Eestis juba 11. aastat Hea Teeninduse Kuu. Aktsiooni eesmärgiks on väärtustada teenindaja ametit ja seeläbi kutsuda kaasa mõtlema kõiki kolme osapoolt – kliente, teenindajaid ja organisatsioone.

Hea Teeninduse Kuu raames kutsutakse kliente üles märkama ja kiitma head teenindust. Teenindajailt oodatakse eriti särasilmset teenindamist, mistõttu peaks nende tööandjad teeninduskultuuri väärtustama ning teenindajaid omalt poolt motiveerima ja koolitama.

Kipume tihti kiitusega kitsid olema ja jätame teenindaja silmast silma suheldes tänamata. Kiida Teenindajat kampaania raames kogub Eesti populaarseim infotelefon 1182 kokku kõik positiivse, mida klientidel teenindajate aadressil öelda on.

Teenindajat saab kiita veebilehel www.1182.ee, samuti helistades või saates SMS numbrile 1182. Hääletustulemuste põhjal selguvad konkursi Parim Teenindaja 2014 võitjad.

Lisaks saab teenindajaid kiita teeninduskohtades, kuid sealsetele kiidusedelitele kirjutatu jääb vaid ettevõttesiseseks kasutamiseks ja avalikul konkursil arvesse ei lähe.

LEAVE YOUR COMMENT

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga