1. Avaleht
  2. Tunnustus
  3. Lisatud “Lehvita Tiiule!” video! Positiivne ja inimlik on uus trend turunduskommunikatsioonis
Lisatud “Lehvita Tiiule!” video! Positiivne ja inimlik on uus trend turunduskommunikatsioonis

Lisatud “Lehvita Tiiule!” video! Positiivne ja inimlik on uus trend turunduskommunikatsioonis

Lehvita Tiiule“Lehvita Tiiule!” jutustab soojalt ja sõbralikult lugusid inimestest, kes raudtee ääres elavad ja mööduvatele rongidele lehvitavad. Need on vahvad videod, mis kutsuvad Elron rongiga sõitjaid möödujale viipama. Nädalavahetusel peetud Kuldmuna loovusfestivalil kutsuti “Lehvita Tiiule!” kampaania loojad auhinnalavale kaks korda.

“Lehvita Tiiule!” videoklippe on praeguseks sotsiaalmeedias vaadatud üle 200 000 korra ja need on kogunud ligi 6500 meeldimist, jagamist ja positiivset kommentaari.

“Videote vaatamise suur arv ning reaktsioonide rohkus sotsiaalmeedias kinnitab, et Eesti inimesed ootavad ühiskonnalt rohkem positiivsust ja suurtelt ettevõtetelt rohkem inimlikku suhtlemist,” ütles Elroni turundus- ja kommunikatsioonijuht Merle Raie.

““Lehvita Tiiule!” oli 2016. aasta kõige viraalsem jõulukampaania. Elron tunnustab loovagentuuri Optimist, kes ühiskonna ootused ära tundis ja sellest väga õigel ajahetkel kampaania tegi. See tõi tähelepanu keskmesse inimesed, kes märkavad ja head soovivad ning sellega teiste ellu südamesoojust ja rõõmu toovad,” lisas Merle Raie.

17. märtsi hilisõhtul Eesti turundusagentuuride iga-aastasel loovusfestivalil Kuldmuna võitis Elroni “Lehvita Tiiule!” kampaania PR-muna ehk valiti 2016. aasta parima turunduskommunikatsiooni lahenduseks. Samuti jõudis kampaania aasta turundusteo ja reklaamfilmi kategooria finaali.

Elroni “Lehvita Tiiule” kampaania autor on loovagentuur Optimist, mis kuulutati  Kuldmuna galal 2016. aasta parimaks reklaamiagentuuriks. Optimist võitis veel mitmeid teisi auhindu.

VAATA VIDEOT!

Head Uudised GoodNews