Lääne-Virumaa avab ukse tulevikku unikaalse brändiga
Neljapäeval astub Lääne-Virumaa esiritta, tutvustades uhkusega oma brändi ja kohaturundusstrateegiat, mille missiooniks on muuta maakond mitte ainult märgatavaks, vaid ka vastupandamatuks sihtkohaks turistidele, ettevõtjatele ja elanikele.
Lääne-Virumaa elukeskkonda, külaliskeskkonda ja ettevõtluskeskkonda hõlmavat turundusstrateegiat ning maakonna uut visuaalset identiteeti esitletakse 25. jaanuaril kell 14 Rakvere linnavalitsuse valges saalis.
“Soovime, et Lääne-Virumaa oleks number üks sihtkoht nii eestlasele, kui ka Eestit külastavale turistile. Lääne-Virumaalt leiab rohkelt imelist looduse ilu, põnevat ajalugu ja kohalikke maitseelamusi. Kutsume kõiki avastama meie mitmekülgsust ja kogema ägedaid elamusi,” väljendas entusiastlikult Lääne-Virumaa turismikoordinaator Maie Urbas.
“Soovime, et Lääne-Virumaa oleks number üks sihtkoht nii eestlasele, kui ka Eestit külastavale turistile.”
“Oskustööliste meelitamine ja kohaliku talendi arendamine on võtmeks meie ettevõtluskeskkonna jätkusuutlikkusele. Soovime olla atraktiivne keskkond nii nutikatele tööstusettevõtetele kui ka investoritele, kes otsivad kohta kasvamiseks ja loovuseks,” rõhutas Viru-Nigula vallavanem ja Lääne-Viru Omavalitsuste Liidu juhatuse liige Einar Vallbaum.
“Meie turvaline keskkond, looduskaunid maastikud ja toetav kogukond teevad Lääne-Virumaa atraktiivseks nii püsivatele elanikele kui ka uutele ettevõtjatele. Siin on koht nii neile, kes on siin sündinud, kui ka uutele ettevõtjatele,” jagas mõtteid Lääne-Viru Omavalitsuste Liidu tegevjuht Sven Hõbemägi.
Meie turvaline keskkond, looduskaunid maastikud ja toetav kogukond teevad Lääne-Virumaa atraktiivseks nii püsivatele elanikele kui ka uutele ettevõtjatele.
Kohaturundusstrateegia on välja töötatud koostöös kohalike omavalitsustega, peegeldades maakonna pikaajalist visiooni ning lähtudes maakonna arengukava dokumentidest. Koostööd tehti disainiagentuuriga Velvet.