Avaleht Tunnustus Aasta üks kommunikatsioonitegusid on postkastitalgud
Aasta üks kommunikatsioonitegusid on postkastitalgud

Aasta üks kommunikatsioonitegusid on postkastitalgud

Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit kuulutas välja 19. korda toimunud kommunikatsiooniteo konkursi võitjad.

Erasektori parim kampaania: postkastitalgud (Omniva) 

Uue postkasti said 2030 majapidamist. Siiani saavad kihelkonnavärvides postkastid tähelepanu meedias ja sotsiaalmeedias, rääkimata pilkude püüdmisest igapäevaelus. Üksikute postkastide asendamisest grupikastidega suurenes kanderingide efektiivsus ja postikande kiirus.

Avaliku sektori parim kampaania: kingime Eestile juubeliks 100 000 uut geenidoonorit (Tervise Arengu Instituut / Eesti Geenivaramu)

Arvestades, et mujal maailmas pole midagi taolist nii lühikese aja jooksul varem tehtud ning aega planeerimiseks ja vajalike süsteemide ettevalmistamiseks praktiliselt polnud, võis seda nimetada pea võimatuks ettevõtmiseks. Ületati rahvusvaheline uudiskünnis: projekti kajastasid näiteks New Scientist, Daily Mail, Guardian ja The Independent. Aasta lõpuks koguti 105 000 geeniproovi ja valitsus eraldas vahendeid veel 50 000 kaasamiseks.

Kolmanda sektori parim kampaania: maailmakoristuspäev (Maailmakoristuspäev / Agenda PR / Zavod BBDO)

Maailma ajaloo üks suurim kodanikualgatus, alguse saanud ja juhitud Eestist, mille eesmärk oli juhtida tähelepanu ülemaailmsele prügiprobleemile ja kutsuda ühel ja samal päeval maakera puhtamaks koristama vähemalt 150 riiki. Eesmärk ületati: koristuspäevast võttis osa 17,8 miljonit inimest 157 riigist.

Aasta innustaja eriauhind: „Sajaga edasi, Eesti!“ (EV100 korraldustoimkond, riigikantselei)

Eesti 100. sünnipäevale pani ilusa punkti lõpupidu 31. detsembril samaaegselt 16 linnas üle Eesti. Kokku osales üritusel hinnanguliselt 69 000 inimest ja sellele ehitas oma aastavahetuse saateprogrammi Eesti Televisioon.

Juubeliaasta kommunikatsiooni eriauhind: Tallink Grupi kingitus Eestile 100. sünnipäevaks (Tallink Grupp)

Lisaks Tallinki enda ametlikule videole levisid sotsiaalmeedias orgaaniliselt inimeste endi filmitud videod, mille ulatus ületab sadu tuhandeid vaatajaid.

Kommentaarid