OSKUSED, MIS AITAVAD LÄBI ELU I Eesti parim teenindaja on Eleriin Palm
27. mail pärjati Eesti parim teenindaja, kelleks sai Põldma Kaubanduse teenindaja Eleriin Palm.
Ta võitis ka Eesti Kaupmeeste Liidu tiitli „Parim teenindaja kaubanduses“. Kaupmeesteliidu juhi Nele Peili sõnul iseloomustavad Eleriini soe naeratus ja positiivne olek hästi kaubandussektoris töötavaid inimesi, kes ka keerulisel ajal teistele inimestele oma tööga headust edasi annavad.
„Eleriin oma professionaalsuse ja sõbraliku suhtumisega on hea teeninduse võrdkuju, tehes oma tööga ühtlasi rõõmsaks kliendi tuju,“ ütles Peil. „Klienditeenindus on töö, mis sobib igas vanuses inimestele ja annab ka noortele edasiseks karjääriks hea kogemuse. Siin omandatud oskused aitavad läbi elu kolleegide ja klientidega viisakalt hakkama saada ning ka keerulisi olukordi lahendada. Eriti väärtuslikud on sellised oskused tulevastel kaubandusjuhtidel.“
Eleriin Palmile on nii kliendi kui ka teenindajana tähtis vahetu, siiras ja hooliv kontakt. „Tööl on minu jaoks väga huvitavad pidevalt muutuvad trendid ja vahetuv kaup – see hoiab värskust ja põnevust. Ehk kui keegi soovib vaheldusrikast ja huvitavat tööd, kus aeg lausa lendab, siis soovitan. Aga suur osa selles, et töötan kaubanduses, on meie ettevõttel. Meie ettevõtte kultuur on mulle südamelähedane ja tunnen end seal väga hoituna,“ ütles ta.
Heateenindus.ee korraldab konkurssi „Eesti parim teenindaja“ 2004. aastast. Kaubandus on Eesti teiseks suurim sektor, kus töötab täna üle 24 000 müüja-klienditeenindaja.