1. Avaleht
  2. Tunnustus
  3. Selgusid 2016.aasta Eesti parimad suhtekorraldajad
Selgusid 2016.aasta Eesti parimad suhtekorraldajad

Selgusid 2016.aasta Eesti parimad suhtekorraldajad

Suhtekorralduse Auhind 2016 võitjad Foto: Martin Dremljuga
Suhtekorralduse Auhind 2016 võitjad
Foto: Martin Dremljuga

Nädalavahetusel selgusid Eesti suhtekorralduse 2016. aasta parimad ning tunnustati nende tegijaid. Grand prix’ läks Cloud Mediale projekti “Tallinna peatänav” eest ning kategooriate võidud Väätsa vallavalitsusele, Daltonile, Corporele ja Tallinkile. Tulemused kuulutati välja Kuldmuna galal.

“See oli seitsmeteistkümnes kord Eesti suhtekorraldajatele selgitada välja endi hulgast parimad. Suhtekorralduse roll ja tööriistad on ajaga väga palju muutunud. Tänavused tööd võib jaotada tinglikult kolmeks:  tugev strateegiline ettevalmistus, ootamatu käik vastandudes olemasolevale kuvandile ning tugev rahvusvaheline meediatöö,” võttis tänavuse parimate väljaselgitamise kokku Eesti Suhtekorraldajate Liidu president Aive Hiiepuu.

Auhindade jagamine Kuldmuna galal pani punkti tänavusele Suhtekorralduse Auhind 2016 konkursile, kus kandideeris 22 projekti ja kampaaniat, neist finaali jõudis kaheksa.

Tulemused

Suhtekorralduse Auhind 2016 grand prix’ ning avaliku ja kolmanda sektori kategooria võidu sai Cloud Media ja Eesti Arhitektuurikeskuse projekt “Tallinna peatänav”, kus kommunikatsioonijuhtimine oli arhitektuurikonkursi korraldamisse kaasatud alates esimestest ettevalmistustest ning tulemuseks oli avalikkuse toetus, inspiratsioonipuhang ja nõudlus kaasaegsete linnaruumilahenduste järele.

Aasta suurprojekti auhinna pälvis Tallink Megastari lansseerimise eest, mis oli viimaste aastate üks suurimaid kommunikatsiooniprojekte. Projekti juhiti Eestist, tööd tehti korraga neljal turul (Eestis, Soomes, Rootsis, Lätis) ning suurest meediatöö mahust annab tunnistust fakt, et Megastari avabriifingul osales üle 160 ajakirjaniku.

Sotsiaalselt vastutustundliku ettevõtluse (CSR) auhind läks Corpore ja Coffee People projektile “Sotsiaalselt vastutustundliku kohviettevõtte kommunikatsioon läbi kohvi kasvatava indiaanihõimu tutvustamise”, mis oli väga hästi kommunikeeritud sotsiaalselt vastutustundliku ettevõtluse projekt.

Start-up PR auhinna sai Dalton idufirmale SprayPrinter korraldatud PR-kampaania eest, kus kommunikatsioonitööga toetati tugevalt SprayPrinteri rahvusvahelisele turule sisenemist, täiendava rahastuse saamist, uute kliendikontaktide ja tuntuse võitmist – kõik selle nimel, et Eesti idufirma saaks alustada müüki Amazon.com-is.

Kohaturunduse auhinna pälvis Väätsa vallavalitsuse kampaania “Väärt paik nii suvel kui talvel”, kus kohaliku omavalitsuse ettevõtlikkusest ja loovatest ideedest sündisid uued üritused, mis väga hästi kaasasid kohalikke elanikke.

Kommunikatsiooniajakirja Kaja preemia pälvis Dalton “Trio to Rio 2016” projekti eest, mis tutvustas maailmale Eesti maratonijooksjaid Lily, Liina ja Leila Luike, tuues kaasa üle ootuste suure hulga meediakajastusi ning luues soodsad tingimused kolmikutele kontaktideks võimalike sponsorite ja võistluste korraldajatega.

Avaliku ja kolmanda sektori kategooria diplomi pälvis Verba ja Spordiklubi 100 projekt “Orienteerumise veteranide maailmameistrivõitlused 2016”, mis tõi üritusest osa võtma 4145 inimest, neist 86% välisriikidest ning projekt tõi Eesti majandusele sisse hinnanguliselt üle 3,3 miljoni euro.

Erasektori kategooria diplomi pälvis Kalevi projekt “Martsipanist loomaaia avamine”, mis oli Kalevi kommivabriku kingitus Tallinna loomaaiale magusatööstuse 210. sünnipäeva puhul.

 

Head Uudised GoodNews