Avaleht Haridus Üliõpilased võivad taas kandideerida programmi “Hariduse tulevikutegijad”
Üliõpilased võivad taas kandideerida programmi “Hariduse tulevikutegijad”

Üliõpilased võivad taas kandideerida programmi “Hariduse tulevikutegijad”

Tänasest saavad kõikide ülikoolide ja rakenduskõrgkoolide üliõpilased kandideerida õpetajaametit tutvustavasse programmi „Hariduse tulevikutegijad”.

Haridus- ja noorteameti peaspetsialisti Kadri Ratase sõnul oodatakse kandideerima kõikide erialade bakalaureuse- ja rakenduskõrgharidusõppe üliõpilasi, kes ei õpi õpetajakoolituses. “Õpetaja töö on palju muutunud, see on mitmekülgne, võimalusterohke, uuenduslik ja inspireeriv. Soovime anda võimaluse avastada õpetajaameti positiivseid külgi ka neile tudengitele, kes pole seda täna oma erialaks valinud, samas näevad selles eneseteostuse perspektiivi, soovivad olla positiivsed eeskujud ja protsesside mõjutajad nii kogukonna kui ka riigi tasandil,” sõnas Ratas.

Viiest moodulist koosneva programmi käigus saab avastada õpetajatöö telgitaguseid, tutvuda inspireerivate haridusvaldkonnas tegutsevate inimestega, tegeleda enda arengu toetamise ja meeskonnatööga. Selleks, et mõista Eesti haridusmaastiku mitmekesisust ja näha, kes seal ja mis eesmärkidega toimetavad, külastatakse koole Eesti erinevais paigus.

“Programmi jooksul käsitletakse teemasid, millest on kindlasti kasu pea kõigis elu valdkondades ja igapäevaelu situatsioonides. Õpetajaamet võimaldab kogeda ootamatusi, kordumatuid väljakutseid ning noorte siiraid mõtteid ja rõõmu oma eheduses. Võib kindel olla, et õpetajaametis kaht ühesugust päeva ei ole,” jagab programmi kogemust vilistlane Martin Tikk ja julgustab tudengeid kandideerima.

Hariduse tulevikutegijaks kandideerimiseks tuleb saata sooviavaldus koos õpitulemuste väljavõtte ja videoga üheminutilisest liftikõnest teemal „Mis on minu miks ja kuidas õpetajaamet seda toetaks“ aadressile kadri.ratas@harno.ee hiljemalt 14. maiks. Programmi valitakse kuni 15 osalejat. Õppetöö toimub augusti lõpust detsembrini Eestimaa erinevais paigus.