Algab konkurss „Eesti parim teenindaja 2015“
Heateenindus.ee kutsub kõiki teenindajaid osalema konkursil „Eesti parim teenindaja 2015“. See on suurepärane võimalus panna end proovile, saada oma teenindajaoskustele tagasisidet ning arendada end oma töös järjest paremaks.
2014. aastal võitis konkursi „Eesti parim teenindaja“ Swedbanki Kuressaare erakliendihaldur Teele Adamson, kes esmalt pälvis tiitli „Eesti teiste piirkondade parim teenindaja 2014“. Laureaat julgustab teenindajaid konkursil osalema: „Esimene voor on anonüümne ning ülesandeid lahendada on mugav ja põnev. See konkurss on suurepärane võimalus oma oskused proovile panna ja tunda sellest tõeliselt rõõmu. Tõestagem, et igal pool Eestis on head teenindust,“ innustab Teele. Ta lisab: „Konkursil on rikkalikult auhindu, nii et võita on igal juhul rohkem kui kaotada!“.
Pääsemaks võistlema Eesti parima teenindaja tiitlile, tuleb osalejatel esmalt valida eelkonkurss, mille kaudu võistlusele siseneda:
- „Tallinna parim turistide teenindaja“
- „Tallinna parim teenindaja“
- „Tartu parim teenindaja“
- „Eesti teiste piirkondade parim teenindaja“
Konkursid algavad samaaegselt 2. märtsil kell 11 ja esimese vooru teenindusülesandeid lahendatakse veebis. Žürii otsusega pääseb teise vooru edasi kümme võistlejat.
Iga konkursi esikolmikusse jõudnud pääsevad automaatselt finaalvõistlusele Tallinnas, kus 8. aprillil selgub Eesti parim teenindaja 2015.
Täpsem info kõigi tänavuste teeninduskonkursside kohta on aadressil www.heateenindus.ee/konkurss. Seal toimub alates 9. veebruarist ka osalejate registreerimine.
„Eesti parim teenindaja“ konkurssi korraldatakse alates 2004. aastast. Kokku on heateenindus.ee meeskond andnud möödunud 11 aasta jooksul välja üle saja tiitli erinevatel parima teenindaja konkurssidel.
Konkursi „Eesti parim teenindaja“ koostööpartnerid ja toetajad on traditsiooniliselt teenindusettevõtted ja organisatsioonid, kes väärtustavad head teenindust: EMT, Swedbank, 1182, Estravel ja Laulsamaa Spa, Tallinna Ettevõtlusamet, Tartu Linnavalitsuse ettevõtlusosakond jne.