EAS alustab unikaalset kampaaniat Rootsis
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) alustab tänasest Rootsis unikaalset kampaaniat „EpicEstonia“, millega tutvustatakse rootslastele Eestit kui erakordsete elamuste maad.
EASi turismiarenduskeskuse Skandinaavia projektijuhi Katrina Sokku sõnul viiakse rootslasteni kolme kuu jooksul ligi 100 erilist (turismi)elamust. „Kampaania käigus toome 97 rootslast koos kaaslasega Eestisse ja näitame neile Eestit uues valguses. Anname neile võimaluse kogeda midagi tavatut, haruldast ja võimsat, mida juba naljalt ei unusta ja mida veel aastaid hiljem saab põlevate silmadega meenutada. Viime rootslasteni kõige erilisemad elamused, mis on natuke üle võlli ja ebatavalised, aga siiski reaalselt teostatavad,“ selgitas Sokk kampaania olemust.
Kampaania katab kogu Eestit ja elamusi said välja pakkuda kõik soovijad. Selleks koguti üldrahvaliku üleskutsega unikaalseid kiiksuga ideid, mida rootslastele pakkuda. Eestlased osalesid üleskutses aktiivselt ja käisid välja üle 200 idee, millest suurt osa ka kampaanias kasutatakse.
Elamusi pakuti kõikidest maakondadest, näiteks on Läänemaalt 6, Ida-Virumaalt 5 ja Tallinnaga on seotud 28 elamust.
Katrina Sokk nendib, et elamusi on seinast seina ja need on läbilõige parimast, mida on Eestil pakkuda. „Alates laulukaares kiikumisest, sukeldumisest Rummu karjääris endise vangla juurde, piknikust kuumaõhupallis Kõue mõisa kohal, hommikune suplus Eesti rabajärves koos looduslikku spaa nautimisega, personaalne kontsert väikesaarel, DJ-na plaatide keerutamine Tallinna klubis, päev lambafarmis ehtsa karjusena, kohtumine ja jalutuskäik Ilon Wiklandiga Haapsalus tema lapsepõlve radadel, kokkamine koos parimate Eesti kokkadega,“ loetles Sokk vaid mõningaid näiteid, mis põhjanaabriteni viiakse.
Kampaania esimeses faasis, tänasest kuni juuli keskpaigani toimub 97 elamusele kandideerimine. Selleks tuleb kampaania lehel sisuliselt ühe lausega öelda, miks peaksin just mina tulema Eestisse. Esimesed õnnelikud võitjad saabuvad Eestisse juba lähiajal. Kampaania teises faasis, augusti lõpust kuni septembri keskpaigani jagavad Eestit külastanud rootslased kogemusi oma sõpradega sotsiaalmeedias ja erinevates võrgustikes.
Rootsi kampaania näol on tegemist EASi ja Tallinki ühiskampaaniaga, mis kestab juuni lõpust kuni septembri lõpuni.
Kampaania veebilehte näeb SIIT!