Tartu linna suvekampaania näitus tutvustab põnevaid puhkamisvõimalusi
Tartu linna suvekampaania jaoks valminud kümnest stendist näitus jõudis tagasi Tartusse ja on uudistamiseks üleval Lõunakeskuses. Näitus jääb üles terveks kuuks.
Kümnest kahepoolsest stendist koosnev näitus tutvustas Tartu ja Tartumaa mitmekülgseid puhkamisvõimalusi kolmes Eesti linnas – Tallinnas, Narvas ja Pärnus – ja on nüüd üleval Lõunakeskuse aatriumis.
SA Tartumaa Turismi turundusspetsialisti Annika Ojasaare sõnul tuletab näitus Tartu ja lähipiirkonna põnevaid puhkamisvõimalusi meelde nii lõunaeestlastele kui ka tartlastele endile. „Tartus on viimastel aastatel siseturism jõudsalt kasvanud, kuid ka tartlastele endile kulub vahel meeldetuletus ära, millised toredad ajaveetmiskohad siinsamas lähedal on.“
Tartus on viimastel aastatel siseturism jõudsalt kasvanud.
Tänavune suvekampaania tutvustas pop-up festivali ja kümnest stendist koosneva väljapaneku abil Tartu mitmekülgseid puhkamisvõimalusi Tallinnas, Narvas ja Pärnus. Kampaania eesmärgiks oli tutvustada siseturistidele Tartu ja Tartumaa rohkeid puhkamisvõimalusi ning samal ajal lükata ümber mõtteviisi, et Tartu asub neist linnadest liiga kaugel. Igas linnas loositi välja puhkusepakett samaks päevaks Tartusse, kuhu võitja sai sõita säästliku elektrimootoriga BMW-i3 rendiautoga.
Kampaania eesmärgiks oli tutvustada siseturistidele Tartu ja Tartumaa rohkeid puhkamisvõimalusi ning samal ajal lükata ümber mõtteviisi, et Tartu asub neist linnadest liiga kaugel.
Kampaanias lõid kaasa mitmed Tartu ja Tartumaa ettevõtted: Hektor Design Hostel, V Spa, V Spaa hotell ja konverentsikeskus, kohvik Pööre Atlantise majas, Teaduskeskus AHHAA, Tagurpidi maja, Aura Keskus, Jääaja Keskus, Vudila mängumaa, Salvest, Tartu Turuhoone ja sealsed kauplejad, Seto Line reisid, Tartu Ülikooli muuseum, Teater Vanemuine, Hotell Sofia ja restoran Fii, Sibulateel asuvad ettevõtted (Alatskivi loss, Peipsimaa külastuskeskus, Voronja galerii, Liivi muuseum ja Kadrina mõis) ning mitmed teised koostööpartnerid.