NÕRGEMATE HEAKS I Olulised invavahendid saab ka koju tellida!
Alates 18. märtsist on eriolukorra ajal võimalik Invarust inko- ja nahahooldustooteid kulleriga koju tellida, et lihtsustada igapäevaselt vajaminevate abivahendite kättesaadavust.
Abivahendite tellimine koju telefoni või e-kirja teel
Tellimusi saab Invarule esitada telefonitsi numbril 605 4180 või e-kirja teel aadressil tellimus@invaru.ee. E-kirja teel tellides, tuleb tellimuses kindlasti ära märkida:
- tellija ees- ja perekonnanimi, aadress ning telefoninumber, kui tellija andmed erinevad abivahendite kasutaja andmetest,
- abivajaja ees- ja perekonnanimi, aadress ja telefon.
- võimalikult täpselt tooted, mida soovite ja nende kogused.
Telefoni teel tellides küsib klienditeenindaja teilt kõik vajalikud andmed.
Tellimused viib abivahendikeskus inimestele koju kätte kõikjal üle Eesti, mille eest lisandub arvele transpordi tasu 6 eurot. Telefoni teel saab toodete osas konsulteerida ka teenindajaga ning üheskoos leitakse abivajajale õiged tooted.
Kogused ja soodushind
Tellimusi saavad Invarule esitada kõik soovijad, kuid riikliku soodustusega müümine on lihtsustatud neile, kes on juba varasemalt Invarust soodustusega abivahendeid soetanud. Varasemalt meie juures käinud inimeste vajalik dokumentatsioon ja tellimuste ajalugu on meie andmebaasis olemas.Kui inimene ei ole varasemalt Invarust abivahendeid soetanud, küsib klienditeenindaja temalt riikliku soodustuse võimaldamiseks vajalikud andmed.
Riikliku soodustusega tellimuse puhul on oluline meeles pidada, et kulleri vahendusel riikliku soodustusega abivahendeid soetades jääb esialgu täitmata isikliku abivahendi kaart. Tellimuse teinud inimene peab kindlasti 30 päeva jooksul pärast eriolukorra lõppemist esitama Invaru esinduses isikliku abivahendi kaardi, et teha sissekanne soodustehingu kohta. Kui isikliku abivahendi kaart jääb 30 päeva jooksul pärast eriolukorra lõppemist esitamata, peab abivahendikeskus paraku hiljem ostu kohta täisarve vormistama.
Täishinnaga saavad abivahendeid tellida kõik soovijad. Lisaks paneme inimestele südamele, et abivahendeid riikliku soodustusega tellides tuleb tellijal endal veenduda, et tellitav kogus ei ületa talle määratud piirkogust.
Eriolukorra ajal saab mähkmeid ja sidemeid soetada abivahendikeskusest vaid terve paki kaupa. Ka pesukindaid, põllesid ja ühekordseid aluslinasid soovitame võimalusel soetada terve paki kaupa. Nii saame kaitsta just neid inimesi, kes kuuluvad riskigruppi ja kelle haigestumise tõenäosus on suurem.
9 abivahendikeskust üle Eesti teenindavad ka kohapeal
Lisaks kullerteenuse võimalusele teenindavad abivajajaid ka 9 maakonnas asuvad Invaru abivahendikeskused. Vaid Mustamäel asuv Invaru teenindus on suletud seoses koroonaviiruse leviku tõkestamisega kuni olukorra stabiliseerumiseni. Abivahendite soetamiseks või tagastamiseks pealinnas saab pöörduda Invaru teise teenindusse Tallinnas aadressil Peterburi tee 14a. Kõik teised Invaru esindused üle Eesti on avatud tavapärastel aegadel ning kõigis suuremates tootegruppides jagub abivahendeid.
Abivahendite remont ja transport toimub tavapäraselt, terapeutide-tehnikute külastused on peatatud
Invaru terapeutide-tehnikute meeskond teeb seoses eriolukorraga alates 16. märtsist kaugtööd ning uusi visiite hetkel kokku ei lepita, sest suur osa abivajajatest kuulub koroonaviiruse kõrgemasse riskigruppi. Kõik nõustamis- ja kontaktisoovid registreeritakse telefoni või e-posti teel ning lahendatakse hiljem. Abivahendite remont ja transport toimub aga tavapäraselt ning selleks saab Invaruga ühendust võtta telefoni teel, helistades numbril 602 5400, mis töötab esmaspäevast reedeni kell 9.00 – 17.00.