Staažikaim Elroni klienditeenindaja Anne: kui saan kellelegi väikese heateo teha – teeb see endalegi rõõmu
Juba kakskümmend aastat on Eestis tähistatud märtsi kui hea teeninduse kuud, mille käigus pööratakse erilist tähelepanu teenindaja ameti väärtustamisele. Elroni staažikaimal klienditeenindajal Anne Viskil täitub käesoleva aasta suvel ettevõttes üle poolesaja aasta. Selle aja jooksul on klienditeenindaja töö oluliselt muutunud, kuid uued tehnoloogilised lahendused on teinud ametipidamise aga lihtsamaks ja turvalisemaks.
“Olen Elronis tõesti kaua töötanud, augustis saab juba 55 aastat. Töö on mulle alati meeldinud ja meeldib siiani ning aastate jooksul olen erinevates töölõikudes saanud kätt proovida. Ettevõttes töötamist alustasin 1968. aastal Nõmme jaamas, sealt edasi olen olnud kassas piletimüüja ja vanemkassiir, siis teinud graafikuid ja töötabeleid ning aruandeid. Nüüdseks olen juba 12 aastat pensionär, kuid ikka töötan poole kohaga edasi,” sõnas Anne Visk, kes on Elroni kõige staažikam klienditeenindaja.
Anne tõi klienditeenindaja tööst positiivsena välja asjaolu, et kuna teenindajad töötavad vahetustega ja graafikute alusel ning üks vahetus kestab kaks päeva, käib tema tööl vaid 6 korda kuus. “Klienditeenindaja töö on kindlasti väga vaheldusrikas, sest sõidame kaasa nii linnalähi– kui ka kaugliinide reisidel üle Eesti – ühe päevaga võin jõuda nii Valka, Viljandisse kui ka Paldiskisse. Üle Eesti tuuritades näeme kõikide aastaaegade saabumist ja looduses toimuvaid muutuseid, mis on antud töö juures veel lisa boonuseks,” selgitas Visk.
Kiitusavaldusi laekus üle 200
Elroni turundus- ja kommunikatsioonijuht Katrin Kulderknup sõnas, et iga päev on Elroni rongides tööl umbes 35 klienditeenindajat, kes teenindavad päevas üle 20 000 rongireisija. “Reisijad on meie klienditeenindust ikka kõrgelt hinnanud ning on ka neid, kes konkreetsetele klienditeenindajatele läbi e-kirja tunnustust ja kiitust avaldavad,” rõõmustas Kulderknup.
Ta selgitas, et märtsis toimunud kampaania “Kiida teenindajat” raames toodi Elroni klienditeenindajate puhul kõige enam välja sõbralikkust, lahkust ja rõõmsameelsust – kokku laekus kiitusavaldusi pea 200. “Kiitustes toodi välja ka teenindajate abivalmidust ja professionaalsust, näiteks olukorras, kus eaka reisija enesetunne halvenes ning oli vaja kiiresti tegutseda – sellised seigad kinnitavad, et meie klienditeenindajad on südamega töö juures ning ei jäta reisijaid hätta,” lausus Elroni turundus- ja kommunikatsioonijuht.
Rongireisijad on teenindajatega sõbralikud ja viisakad
Ka klienditeenindaja Anne Visk kinnitas, et teda teeb rõõmsaks, kui rongis on kõik korras ning reisijatel kõik hästi. “Kui saan kellelegi väikese heateo teha – teeb see endalegi rõõmu,” lisas Anne. Eriti uhke on Anne tänapäeva noormeeste viisakuse üle. “Olen märganud, et 9. klassi või gümnaasiumiealised noormehed on nii viisakad. Pakuvad eakatele istet ning soovivad “kena päeva,” tõi Visk välja.
Anne kirjeldas, et klienditeenindaja töö on 55 aastaga küll palju muutunud, kuid tehnoloogia areng ja tänapäevased võimalused on teinud töö kindlasti mugavamaks ja paremaks. “Näiteks kaartide süsteemid, osakonna veebikoosolekud. Rongireisijad saavad ise pileteid osta ka internetist ja rongis olevast piletimasinast, mitte ainult klienditeenindajalt – elu peab ikka edasi minema ning mulle see meeldib!” rõõmustas Anne.
- Eesti Liinirongid AS on kaubamärgi Elron all tegutsev riigile kuuluv ettevõte, mis pakub rongidega turvalist, usaldusväärset, kiiret, keskkonnasõbralikku ja kliendikeskset reisiteenust kõigil Eesti rongiliinidel.