Lidl ja WWF alustavad rahvusvahelist koostööd tänapäeva ülemaailmsete ökoloogiliste väljakutsetega võitlemiseks
Lidl, üks maailma suurimaid jaemüüjaid, ja WWF, üks suurimaid sõltumatuid looduskaitseorganisatsioone, alustasid uut viieaastast rahvusvahelist ja strateegilist partnerlust 31 riigis. Pikaajaline koostöö WWF-iga keskendub Lidli väärtusahelale, tegeledes tänapäeva ülemaailmsete ökoloogiliste väljakutsetega, tagades seega enamatele majapidamistele juurdepääsu säästvamatele valikutele ning soodustades ärimudeleid, mis on kooskõlas looduse ja Maa taluvuspiiridega.
Partnerlusega asetab Lidl uue nurgakivi kestlikkusele pühendumisel, mida ettevõte on oma rahvusvahelise vastutustundliku ettevõtluse strateegia raames juba aastaid edendanud. Selle koostöö ühine eesmärk on võimaldada klientidel teha veelgi jätkusuutlikumaid valikuid.
Selle koostöö ühine eesmärk on võimaldada klientidel teha veelgi jätkusuutlikumaid valikuid.
Ühendame jõud
Lidl Eesti ja Läti juhatuse esimees Maciej Urbanski ütles: „Ühe suurima toiduainete jaemüüjana oleme teadlikud oma mõjust ja meie vastutus on teha äri Maa taluvuse piirides. Lidli jaoks ei ole jätkusuutlik juhtimine ainult suhtumise küsimus, vaid ka meie ärimudeli elujõulisuse alus. Lidli pühendumus kestlikkule arengule tõuseb WWF-i toe ja teadmusega täiesti uuele tasemele. Suuri ülemaailmseid väljakutseid, nagu kliimamuutused ja looduskeskkonna hävimine, saame ületada ainult koostööd tehes. Usume, et sellised tugevad partnerlussuhted aitavad meil pakkuda jätkusuutlikumaid valikuid.“
Suuri ülemaailmseid väljakutseid, nagu kliimamuutused ja looduskeskkonna hävimine, saame ületada ainult koostööd tehes.
WWF Internationali peadirektor Kirsten Schuijt lisas: „See, kuidas me toodame ning tarbime toitu ja energiat, on üks peamisi looduskeskkonna hävimise ja kliimamuutuste ajendeid. Selleks, et peatada ja ümber pöörata praeguse inimkonna suurim kriis, vajame julgeid ja kiireloomulisi meetmeid oma toidu- ja energiasüsteemide muutmiseks ning toidu- ja jaemüügisektoril on selle muutuse eestvedamisel suur roll. Ühe suurima jaemüüjana on Lidlil tohutu rahvusvaheline mõjuvõim sektori kestlike muutuste juhtimisel. WWF-il on hea meel olla Lidli kaaslane sel teekonnal nii toetaja kui ka väljakutsete esitajana.“
Selleks, et peatada ja ümber pöörata praeguse inimkonna suurim kriis, vajame julgeid ja kiireloomulisi meetmeid oma toidu- ja energiasüsteemide muutmiseks ning toidu- ja jaemüügisektoril on selle muutuse eestvedamisel suur roll.
Tugevam koostöö juba 31 riigis
Lidl ja WWF on juba varasemalt teinud koostööd mitmel turul, näiteks Šveitsis ja Austrias. Uus partnerlus laiendab selle koostöö ülemaailmseks, et kiirendada kestlikku arengut rahvusvahelisel tasandil. Lidl on võtnud eesmärgiks muuta vastutustundlik ostlemine oma klientidele kogu maailmas veelgi lihtsamaks, ja koostöös WWF-iga pakkuda veelgi jätkusuutlikumaid valikuid.
Partnerlus WWF-iga keskendub järgmistele olulistele valdkondadele:
- Bioloogilise mitmekesisuse säilitamine ja edendamine
- Veevarude vastutustundlik majandamine
- Kliimakaitse teaduspõhiste kliimaeesmärkide kaudu
- Raadamisvabade ja jälgitavate tarneahelate ehitamine ja laiendamine
- Kriitiliste toorainete, nagu palmiõli, soja, kakao, tee, kohv, puit ja paberitooted, vastutustundlik hankimine
- Kala ja mereandide vastutustundlik hankimine ning kriitiliste püügipiirkondade ja kalavarude kaitsmine
- Teadlikuma, jätkusuutlikuma toitumise ja tarbimise propageerimine
- Toiduraiskamise vähendamine