Algas registreerumine konkursile „Eesti Parim Teenindaja 2014“
30. jaanuaril kell 11.55 avati registreerumine üle-Eestilisele teenindajate konkursile „Eesti Parim Teenindaja 2014“. Konkurss toimub märtsis kampaaniate „Märts on hea teeninduse kuu“ ja „Kiida teenindajat“ raames.
„Ootame konkursile osalema kõiki teenindajaid, kes soovivad oma oskusi proovile panna, isiklikult edasi areneda ning teenindustaset ametikaaslastega võrrelda,“ ütles konkursi korraldaja, Heateenindus.ee asutaja ja juht Urmas Kõiv.
Registreerumine konkursile avati täna Tallinnas Hotell Euroopa konverentsikeskuses (Paadi tn 5) toimuva koolitus- ja õpipäeva “Kuidas saada Eesti parimaks teenindajaks?” raames. Kohal on ja Eesti Parim Teenindaja 2013 Tairi Leis ja Tallinna Parim Teenindaja 2013 Kristiina Bezus.
Konkurss „Eesti Parim Teenindaja 2014“ toimub piirkonniti (Tallinn, Tartu ja Eesti teised piirkonnad) ja koosneb kahest voorust: esimeses voorus lahendatakse ülesandeid veebikeskkonnas. Esimesest voorust suurimad punktisummad saanud 10 võistlejat lähevad edasi finaalvooru, kus tuleb sooritada teenindusteadmiste test, lahendada reaalses olukorras kaks teenindussituatsiooni ning vastata žürii küsimustele. Finaalvooru lõppedes kuulutatakse välja Tallinna, Tartu ja Eesti teiste piirkondade parim teenindaja, samuti II ja III koha võitjad.
Tallinna, Tartu ja Eesti teiste piirkondade parima teenindaja konkursi kolm esimest lähevad võistlema Eesti Parima Teenindaja 2014 tiitli eest Eesti Parima Teenindaja konkursi finaali, mis toimub 27. märtsil 2014.
Esimest korda valiti Eesti Parim Teenindaja 2004. aastal. Sellel aastal valitakse Eesti Parim Teenindaja 11. korda ja Tallinna Parim Teenindaja 9. korda.
Registreerumine konkursile toimub veebikeskkonnas: heateenindus.ee/konkurss