ALPA Kidsi digiõppemängud vallutavad Skandinaavia turge
Eesti haridustehnoloogia startupi ALPA Kids harivad mängud on nüüd kättesaadavad nii rootsi kui ka taani keeltes. Tänaseks on haridusidu Eesti, Ukraina ja India turul jõudnud enam kui miljoni kasutajani. Ettevõtte laienemisplaanid on ambitsioonikad – kahe aastaga on plaan katta kõik Euroopa turud hariva nutisisuga.
Ettevõtte tegevjuhi ja kaasasutaja Kelly Lillese sõnul jõuti Rootsi ja Taani turul juba esimeste päevadega maksvate kasutajateni. “Uutele turgudele sisenemine on osutunud lühikese aja jooksul äärmiselt edukaks. Oleme analüüsinud suurt hulka uusi turge erinevate parameetrite järgi ning Skandinaavias oli näha tugevat potentsiaali. Pühendusime konkreetsemalt Rootsi ja Taani turu uurimisele, et mõista sealset haridusmaastikku ja koostöös kohalike õpetajatega lokaliseerisime ALPA mängud just sihtturgudele sobivaks. Näiteks Taani rakendus jõudis juba paari esimese nädalaga aktiivselt kasutajalt maksva kasutaja 3,6%-lise konversioonini, mis on pea 3 korda kõrgem kui sektori keskmine freemium-mudeli puhul. Loodame jätkata tulevikus veelgi kiiremat kasvu!” kirjeldab Lilles.
Juba sel suvel laieneb ettevõte ka Läti, Leedu ja Poola turgudele. “Uued keeled on juba töös ja lansseerimine toimub koostöös tugevate partneritega meediasektorist. Me seisame selle eest, et kõigil lastel üle maailma oleks võrdsed võimalused kasutada hariduslikku nutisisu enda emakeeles ja see motiveerib kiirelt kasvama,” räägib Lilles.
- ALPA Kids arendab 3–8aastastele digiõppemänge, mis aitavad lastel õppida tähti, numbreid, kujundeid, arvutamist, kirjutamist jpm läbi kohaliku kultuuri näidete. Mängud on loodud üheskoos õpetajate ja teaduritega ning lõimitud ekraaniväliste tegevustega.