Avati patsiendiportaal ePatsient
Tartu Ülikooli kliinikum avas reedel patsiendiportaali ePatsient, mille eesmärk on võimaldada patsiendil broneerida endale eriarsti ambulatoorne vastuvõtuaeg.
Esialgu saab aegu broneerida ainult eriarsti esmasele vastuvõtule, mille eest tasub haigekassa. Lisaks saab patsiendiportaalis vaadata oma epikriisi ja uuringu vastuseid, samuti tutvuda oma haigusjuhtude ajalooga aastast 2007. Patsiendiportaali saavad kasutada kõik, kellel on olemas ID-kaart või Mobiil-ID.
Patsiendil on võimalik kontrollida ja muuta oma kontaktandmeid, mis on teenuse toimimiseks väga oluline, kuna korrektne telefoninumber ja e-posti aadress võimaldavad probleemide korral haiglal patsiendiga ühendust võtta. Kehtivate broneeringute info kuvatakse patsiendile portaali esilehel. Sealt on näha, millal ja kus vastuvõtt toimub ning raviarsti nimi. Reeglina peab patsient endale vastuvõtuks aega broneerides visiiditasu internetipangas ära maksma, pärast mida hakkab broneering kehtima.
„Oleme oma infosüsteemi tublisti täiendanud, aga juba praegu teame, et täiendusi tuleb teha veel. Edaspidi laiendame vastuvõtuaegu tasuliste ja korduvate aegade osas ning broneerimist teisele isikule ehk võimalust, et nt lapsevanem broneerib aja oma lapsele,“ ütles kliinikumi juhatuse liige Mart Einasto.
Einasto toonitas, et ePatsient on lisavõimalus vastuvõtuaja broneerimiseks ja oma isikuandmete kontrollimiseks. Alles jäävad tavapärased võimalused endale vastuvõtuaja broneerimiseks nii registratuuris kohapeal kui ka telefoni teel.
Kliinikumi partner patsiendiportaali arendamisel on Nortal.