1. Avaleht
  2. Määratlemata
  3. Eesti Olümpiakomitee teisel turundushommikul keskenduti pikaajaliste koostöösuhete loomisele
Eesti Olümpiakomitee teisel turundushommikul keskenduti pikaajaliste koostöösuhete loomisele

Eesti Olümpiakomitee teisel turundushommikul keskenduti pikaajaliste koostöösuhete loomisele

Eesti Olümpiakomitee korraldab kord kvartalis spordivaldkonna inimestele suunatud turundushommikuid, mille eesmärgiks on innustada ning inspireerida spordiorganisatsioone turunduse vallas suurelt mõtlema. Teisipäeval kogunes 80 spordi ja turunduse vastu huvi tundvat isikut Erinevate Tubade Klubis.

Eesti Olümpiakomitee president Kersti Kaljulaid rõhutas oma sõnavõtus, et Eesti spordi müümine on oluline. „Peame koos jutustama lugusid. Raha toovad inimeste lood, aga vahest ka need lood, kui me mingisuguse osa meie spordisüsteemist tahame teha paremaks. Mitte ainult tulemuste osas paremaks, vaid ka eetilisemaks, kas või keskendudes sportlaste vaimsele tervisele või nende heaolule,“ sõnas Kaljulaid.
Eesti Olümpiakomitee turundusjuht Margus Kiiveri sõnul on turundushommikust saanud oluline mõtete vahetamise koht. „Näeme, et osalejate arv kasvab ning teemad puudutavad spordivaldkonnaga seotud inimesi. Jagame lugusid ja kogemusi nii spordist kui sporti toetavate ettevõtete poolt. Kindlasti tahaks tulevikus veelgi erinevaid osapooli kaasata,“ ütles Kiiver.

Foto: Karli Saul/EOK

Järjekorras teisel turundushommikul arutlesid Tallinn International Horse Show võistluse direktor Riina Pill, Otepää kahevõistluse MK-etapi korraldaja Rauno Loit ja Tallinn Ironmani peakorraldaja Ain-Alar Juhanson, kuidas publikut võistlustele kohale tuua.

„Sportlased on oma loomult esinejad. Loomulik, et nad ei taha võistelda tühjade tribüünide ees nagu COVIDi ajal. Samas on piletihind väga määrav, kas tuleb kümme või tuhat inimest ning mida sa selle piletihinna eest pakud,“ tõdes Loit.

„Oluline on emotsioon, mida sündmusel loome. Kui kohe pärast võistlust on inimesel emotsioon kõrgel ja me ei paku talle võimalust seda otsust järgmise aasta osas ära teha, on see viga,“ lisas Juhanson. „Küsimus on, kas tahad pakkuda spordisündmust, kus on palju pealtvaatajaid või tahad pakkuda sündmust, mis on kõigile osapooltele hästi positiivne,“ ütles ta.

Küsimus on, kas tahad pakkuda spordisündmust, kus on palju pealtvaatajaid või tahad pakkuda sündmust, mis on kõigile osapooltele hästi positiivne.

„Planeeri, sihi, loo keskkond, küsi tagasisidet ja võta see arvesse,“ rõhutas EOK turundusjuht Margus Kiiver. Lisaks rääkisid EOK spordipsühholoog Snežana Stoljarova, Otepää kahevõistluse MK-etapi sotsiaalmeedia koordinaator Kristi Loit ja Paide linnameeskonna turundus- ja kommunikatsioonijuht Karl-Thomas Kallasmaa sotsiaalmeedia rollist ning kuidas see sportlasi, aga ka võistluste korraldajaid mõjutab. „Küsimus on selles, kuidas me sotsiaalmeedia kasutamist ja sellega tegelemist endale tõlgendame. Kas pean, tahan või valin. Kokkulepe iseendaga on hästi oluline. Kui teed endale selgeks, et sotsiaalmeedia on kasulik, siis see võib olla ka väga positiivne,“ sõnas Stoljarova.

Foto: Karli Saul/EOK

Rahvusvahelise haardega spordimänedžer Hans Üürike, Saku Õlletehase AS turundusjuht Eva Maarend ja Eesti Piljardiliidu tegevjuht Kristjan Kuusik jagasid näpunäiteid, kuidas luua pikaaegne koostöösuhe ning maandada võimalikke äririske. „Kõige suurem väärtus pärast koostöö allkirjastamist on see, et me ei võta toetajat kui kõndivat rahakotti, vaid sportlane peab ise aduma, kellega ta lepingu sõlmib ning olema selle toote fänn,“ ütles Üürike.

Järgmine EOK turundushommik toimub järgmise aasta alguses.

Head Uudised GoodNews