Rahvusvahelisel City Nation Place auhinnagalal Londonis valiti parimaks asukohabrändiks Eesti bränd. Lisaks võitis Work in Estonia programmi kampaania „Just log in“ majandusarengu kommunikatsioonikampaania eriauhinna.
„Mul on väga hea meel, et rahvusvahelised eksperdid Eesti tutvustamiseks loodud kontseptsiooni ning materjale kõrgelt hindavad ja tunnustavad. Oleme saanud välismaalt palju positiivset tagasisidet ja väikse riigina aitavad meeldejäävad sõnumid ja visuaalne keel siia tuua rohkem turiste ja välisinvesteeringuid ja talente ning aitavad meie eksportööridel läbi lüüa,“ ütles EASi ja KredExi ühendasutuse juhatuse liige Liina Maria Lepik.
Väikse riigina aitavad meeldejäävad sõnumid ja visuaalne keel siia tuua rohkem turiste, välisinvesteeringuid ja talente ning aitavad meie eksportööridel läbi lüüa.
Konkursil hinnati pikaajalist strateegilist lähenemist kohabrändi juhtimisele ja reklaamimisele ning seda, kuidas kohabrändid on seadnud nii lühi- kui ka pikaajalisi eesmärke. Arvesse võeti ka seda, kuidas kohabrändi strateegia arvestab jätkusuutlikkusega.
Konkursil osalesid nii riikide kui ka linnade ja piirkondade brändid. Finalistide sekka jõudsid lisaks Eestile riikidest Tšiili ja Fidži, linnadest Houston (USA), Sheffield (Suurbritannia) ja Haag (Holland) ning piirkondadest Staffordshire (Suurbritannia) ning Madeira saared. Korraldajate sõnul on näha, et erinevad kohad, linnad ja riigid mõistavad aina enam läbimõeldud kommunikatsiooni vajadust ning selle mõju turismile, majanduse arengule ja elukvaliteedile laiemalt.