LEIA AEGA! Fazer kutsub üles vanavanemate jaoks rohkem aega leidma
Fazer Eesti korraldas oma Facebooki lehel küsitluse vanavanemate külastamise harjumuste kohta ja selle tulemusena selgus, et 35% vastanutest külastab oma vanavanemaid iga kuu ning 11% kõigest korra aastas.
Fazer Eesti turundusjuhi Anne-Mai Kaarma sõnul näitas küsitlus, et vanavanematega koosviibimise teema puudutab inimesi ja nendega soovitakse märksa enam koos aega veeta, kui see tegelikkuses õnnestub.
„Vähem kui nädal aega tagasi käis oma vanavanematel külas 37% küsitluses osalenutest ja 27% vastajatest tõi välja, et veedab koos vanavanematega aega iga nädal,“ märkis ta. „Need näitajad võiksid aga olla veelgi kõrgemad, kuid vanavanemate külastamine ei pruugi olla alati kõige lihtsam,“ ütles Kaarma.
„Oma vanavanemaid külastas viimati enam kui aasta tagasi 12% vastanutest ja sedavõrd harvade kohtumiste põhjuseid võib kindlasti olla erinevaid. Kui jätta kõrvale kiire elutempo, siis kuna meie vanavanemad elavad sageli kaugetes maakohtades, võib nende sagedasemat külastamist piirata ka näiteks auto puudumine,“ sõnas Kaarma.
Et muuta vanavanemate külastamine lihtsamaks, on kuni maikuu lõpuni võimalik Fazeri Kodusaia toodete ostmisel osaleda kampaanias, mille peaauhind on Toyota Auris TS Wagon. „Kodusai on Fazeri vanim bränd, mis on olnud Eesti tarbijate lemmikute seas juba enam kui 20 aastat. Kodusaia tooted loovad inimestele just neid emotsioone ja mälestusi, mis sageli vanavanematega seoses meenuvad – unustamatud maitseelamused, helged lapsepõlvemälestused ning kodutunne,“ rääkis Fazeri turundusjuht.
„Kutsun üles vanavanemate jaoks rohkem aega leidma. Vanavanematega koos viibimine on oluline kogu perele – nii suurtele kui ka väikestele, kelle jaoks on hetked vanavanemate seltsis sageli lapsepõlve kõige eredamad,“ sõnas Kaarma. „Kindlasti on paljudel meist head mälestused vanaema valmistatud maitsvatest roogadest ja vanaise jutustatud põnevatest seiklustest. Koosviibimine ja ühised traditsioonid loovad perekondlikku järjepidevust ja tekitavad ennekõike kodutunnet ja soojust hinges,“ ütles Kaarma.
Kodusaia kampaania käigus loositakse lisaks pereautole välja ka lõõgastavaid puhkuseid RMK metsamajades, mis pakuvad suurepärase võimaluse perekeskis kvaliteetaja veetmiseks.