Loovusfestivalile Kuldmuna esitati rekordarv töid
Kuldmunale esitati rekordarv töid teist aastat järjest. Kui mullu pandi teele 1036 projekti, siis sel aastal purustati tippmark kõige napimalt – Kuldmunale saadeti kokku 1037 tööd.
“Järjekordne rekord näitab ilmekalt, et Kuldmuna on Eesti turundajatele endiselt aasta tippsündmuseks,” sõnas Kuldmuna korraldava Turundajate Liidu tegevjuht Kadi Aguraijuja. “Meeldiv, et konkursil osalevad nii eriilmelised esitajad – on nii suuri kui ka väikeseid agentuure, majasiseseid tiime, MTÜsid, eraisikuid kui ka teisi.”
Meeldiv, et konkursil osalevad nii eriilmelised esitajad – on nii suuri kui ka väikeseid agentuure, majasiseseid tiime, MTÜsid, eraisikuid kui ka teisi.
1990ndatel Eesti Reklaamiagentuuride Liidu algatatud ja hiljem Turundajate Liidu hoole alla läinud Kuldmuna festival sündis soovist tõsta esile neid andekaid Eesti meeskondi, kes suudavad kohaliku reklaami- ja turundusmaailma barjääre jõudsalt edasi nihutada. Juba 26. korda toimuv Kuldmuna on seega Eesti kõige vanem ja olulisim reklaamikonkurss, mille auhindadel on reaalne kaal nii üldsuse, tellijate kui ka konkurentide silmis.
Kuldmuna festival sündis soovist tõsta esile neid andekaid Eesti meeskondi, kes suudavad kohaliku reklaami- ja turundusmaailma barjääre jõudsalt edasi nihutada.
- Tugevamate tööde shortlist’id avalikustatakse 12. aprillil, võitjad kroonitakse 19. aprillil T1 keskuses toimuval peol.
- Kuldmuna 2024 toetavad: T1, Taevas Ogilvy, JCDecaux, Delfi Meedia, WIP, Piletilevi, Range Rover, Tridens, Kiud, Raiku, Saku, Swedbank, Wendre, Delux Beds & Bedding, Brand Sound, House 10, Philip Morris ja Tartu Kaubamaja. Kuldmunad toob kohale Smartpost Itella. Üritust korraldab Turundajate Liit (TULI) koostöös Elamusstuudio, Broadline’i, Radiustech Production’i ja Üritusgurundusega.