Palju õnne tegijatele! Selgusid Loovusfestivali Kuldmuna 2017 võitjad
Eile kuulutati Saku Suurhallis Loovusfestivali Kuldmuna 2017 auhinnagalal välja Eesti parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse valdkonnas.
Aasta digiagentuuriks valiti Age McCann, reklaamiagentuuriks Optimist, üritusturundusagentuuriks Orangetime ning disainiagentuuriks Velvet. Parima kliendi tiitli sai sel aastal Eesti Rahva Muuseum. Parima telereklaami tiitli võitis Velvet koos Kuukulguriga Eesti Rahva Muuseumi kampaania eest.
Grand Prix peaauhind läks sel aastal Velvetile Eesti Ajaloomuuseumile valminud kampaania “Keskaja rõõmud” eest.
Elutööauhinna laureaadina nomineeriti 2017. aastal Tallinna Ülikooli Reklaamiteooria lektor, Reklaami ja imagoloogia õppekava kuraator Tiina Hiob.
“On rõõm tõdeda, et tööde üldine tase oli väga kõrge ning ka rahvusvahelises kontekstis konkurentsivõimeline”, kommenteeris Kuldmuna korraldaja, Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) juht Lola Tehver. “Lisaks suurtele tuntud agentuuridele oli ka uusi põnevaid üllatajaid. Hea näitena võiks välja tuua Väätsa vallavalitsuse elukeskkonna väärtustamise kampaania, mille raames ehitati 600 lumememme. Väga hea eesmärgiga nutikas idee!” lisas Tehver.
Üheksateistkümnendat korda toimuvale loovusfestivalile Kuldmuna kandideeris sel aastal 589 tööd reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias. Auhinnagalal jagati välja 24 kuldmuna, 23 hõbemuna, 23 pronksmuna ning lausa seitse erimuna.
Noortekonkursil Pesamuna tuli 48-tunni jooksul osalejatel seekord oma loovus proovile panna Tarbijakaitseameti kampaania loomisel. Võidutöö “Ära lase end trollida!” töötasid välja Marita Tambelt ja Heigo Heinleht.
Vaata kõiki finaliste SIIT!