1. Avaleht
  2. Tunnustus
  3. TUNNUSTUS I Parima hotelli administraatori auhinna pälvis Samantha Volkova
TUNNUSTUS I Parima hotelli administraatori auhinna pälvis Samantha Volkova

TUNNUSTUS I Parima hotelli administraatori auhinna pälvis Samantha Volkova

Sel nädalal toimus Eesti parima vastuvõtu administraatori võistlus selgitamaks välja, kes sõidab uue aasta alguses esindama Eesti külalislahkust Nice’is. Parima hotelli administraatori auhinna pälvis Samantha Volkova, kes töötab igapäevaselt Tartus hotell Lydias.

Kahepäevase ürituse raames said kandidaadid lahendada erinevaid vastuvõtutööga seotud ülesandeid ja välja sõeluti valdkonna talendikaimad tegijad. Omavahel võeti mõõtu nii kirjalikult, suuliselt kui rollimängu vormis. Alustuseks tuli kõigil kandidaatidel vastata kirjalikult fiktiivse kliendi tagasisidele või kaebusele. Seejärel esitati ettekandeid teemal “Jätkusuutlik ja vastutustundlik hotell” ning vastati kohtunikepaneeli küsimustele. Võistluse kõige suuremaks osaks oli aga rollimäng, mille sisuks oli külaliste murede lahendamine kohtunike ees. Ülesanne oli sealjuures ehitatud üles vormis, kus kaht erineva murega külalist tuli teenindada korraga.

“Administraatori töö on samaaegselt nii emotsionaalselt laadiv kui ka väljakutseid esitav, sest probleeme ja pingelisi olukordi tuleb ette parasjagu. Just nende viimaste lahendamisoskus eristab tõelisi professionaale, kes on oma oskusi arendanud läbi koolituste ja töökogemuse,” jagas Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu tegevjuht Killu Maidla. „Kuigi iga hotell koosneb paljudest osakondadest ja lülidest, kes kõik külastaja kogemust kujundavad, on just administraator reeglina hotellis nii esimene kui ka viimane inimene, kellega külastaja kokku puutub – seega sõltub paljuski just temast, millise meeleoluga algab ja lõpeb külalise kogemus hotellis,” selgitas Maidla vastvõtutöötajate rolli ja olulisust hotellinduses.

“See kogemus muutis mind ja tõi mugavustsoonist välja. Iga väljakutsega oli võimalus kasvada, muutes mind tugevamaks ja oma võimetes kindlamaks,” kommenteeris võistlust parima administraatori tiitliga pärjatud Samantha Volkova. “Järgmine suur samm on esindada Eestit Prantsusmaal ning olen valmis seda tegema samasuguse entusiasmiga, mis aitas kaasa minu edule riigisisesel võistlustel,“ sõnas Volkova. Killu Maidla lisas, et parima administraatori võistlusel osalesid just sellised inimesed, kes on leidnud oma kutsumuse ja on oma teenindusoskusi lihvinud nii palju, et julgevad end ka võistlussituatsioonis proovile panna. “Mul on hea meel, et pärast viimaseid keerulisi aastaid nägime me taaskord rohkelt tugevaid võistlejaid, ja ma olen veendunud, et saadame rahvusvahelistele võistlustele oma parima kandidaadi,“ kinnitas Maidla.

Iga väljakutsega oli võimalus kasvada, muutes mind tugevamaks ja oma võimetes kindlamaks.

“Kui meie liikmed üha arenevad ja nende võimekus kasvab, tõuseb ühtlasi ka kogu Eesti külalislahkuse kvaliteet uuele tasemele,” selgitas hotellijuhte, vastuvõtujuhte ja administraatoreid ühendava organisatsiooni AICR Eesti juht Elvis Jermann ka võistlusmomendi vajadust sektoris. „Iga päev annavad meie hotellide vastuvõtutöötajad endast parima, et pakkuda külalistele unustamatuid elamusi ning lisaks sellele jätta mulje ka eestlastest kui soojast ja empaatilisest rahvast,” lisas Jermann, lükates ümber küllaltki levinud arvamust, et eestlased ei ole head teenindajad. “Panustame seega ka edaspidi vastuvõtuosakondade töö arendamisesse ja näeme vaeva selle nimel, et külalised Eestit meeles peaks, kui järgmist reisisihtkohta valivad.”

Iga päev annavad meie hotellide vastuvõtutöötajad endast parima, et pakkuda külalistele unustamatuid elamusi.

GALERII

Head Uudised GoodNews