Pärnu kolledž hakkab koolitama digiturundajaid ja suunamudijaid
Pärnu kolledž avab sel aastal Eestis esimese disainmõtlemise ja digiturunduse eriala ning persoonibrändipõhise ettevõtluse mikrokraadi, mis on lisaks turundusvaldkonna inimestele suunatud otseselt digimeedia suunamudijatele.
Õppekava programmijuhi Kaisa Raadiku sõnul saab eriala lõpetaja lisaks praegu väga populaarsetele digiturunduse oskustele tööriistad konkurentsieelise tekitamiseks läbi disainmõtlemise, et läbi lüüa ka täiesti uutes ametites. “Näiteks digitaalse meedia suunamudijatele, aga tegelikult kõigile ettevõtjatele on digiturundus ja eristumine läbi loovuse kriitilise tähtsusega,” ütles Raadik.
Õppekava sisaldab digiturunduse, disainmõtlemise, disaini juhtimise, strateegilise turunduse ja ettevõtluse mooduleid ning projektipõhist õpet. “Palju õpitakse läbi praktika – tudengid lahendavad reaalseid probleeme, valdkonna spetsialistid suunavad ja annavad nõu,” ütles külalisõppejõud ja Dreamgrow digiagentuuri asutaja Priit Kallas.
“Disainmõtlemise ja digiturunduse õppekava on mõeldud peamiselt inimesele, kes juba töötavad või tahavad töötada turundusvaldkonnas. Õpe toimub Pärnus kord kuus neljal päeval ning meie kogemuse põhjal on see just töö kõrvalt õppimiseks kõige optimaalsem ning ka hea vaheldus teistest linnadest tulijatele,” lisas Raadik.
Kaisa Raadiku sõnul toob disainmõtlemine kui probleemide läbimõeldud lahendamise kunst esile suuremat väärtust, aitab kärpida kulusid ja kasvatada kasumit. Turundusvaldkond on Pärnu kolledžis kasvav suund ning sügisest hakatakse pakkuma ka persoonibrändi arendamisele suunatud mikrokraadi. “Mikrokraad on praktiline ja hästi selge fookusega õppeprogramm, mis vastab kõrghariduse kvaliteedinõuetele, aga õpe kestab ainult ühe semestri ja selle saab läbida töö kõrvalt,” selgitas Raadik.
Pärnu kolledž on Lääne-Eesti suurim kõrgharidusasutus, kus õpib bakalaureuse- ja magistriõppes üle 600 üliõpilase 10 riigist.