1. Avaleht
  2. Tunnustus
  3. Selgusid Rocca al Mare ja Kristiine keskuste eelistatuimad kauplused, restoranid ja teenindusasutused
Selgusid Rocca al Mare ja Kristiine keskuste eelistatuimad kauplused, restoranid ja teenindusasutused

Selgusid Rocca al Mare ja Kristiine keskuste eelistatuimad kauplused, restoranid ja teenindusasutused

Külastajate eelistatuim kauplus Kristiine ja Rocca al Mare keskustes on Prisma, selgus keskuste poolt läbi viidud tarbijauuringust. Lemmikuimaks toitlustusasutuseks peetakse Da Vinci Pasta & Pizza restorani ning parima teenindusega kaupluseks Apollo raamatukauplust.

“Kliendimagnet 2024 uuringust joonistus välja, et lemmikuteks osutused kauplused ja teenusepakkujad, kus käiakse igapäevaste vajaduste tõttu rohkem ning millel on ka keskustes suurem pind. Seetõttu on igati mõistetav, et nii spontaanne tuntus kui ka aidatud tuntus olid just Prisma Peremarketil külastajate hulgas kõige kõrgemad,” sõnas Rocca al Mare ja Kristiine keskuste juht Kristjan Maaroos.

Kaupluste kategoorias on Prisma järel kõige enam tarbijate seas hinnatud H&M ja Reserved. Toitlustusasutuste kategoorias valiti külastajate lemmikuks Da Vincil Pasta & Pizza restoran, järgnesid MySushi ja KFC. Parima teeninduse puhul võidutses Apollo, järgnesid Denim Dream ja Apotheka.

Prisma Peremarketi regioonijuhi Maarja Jüriöö hinnangul on Prisma paljude klientide lemmikkauplus seetõttu, et kõigis otsustes püütakse astuda kliendi kingadesse. “Vaatame, mida me ise kliendina soovime või vajame ja leiame siis viisi, kuidas seda oma äriliste eesmärkide kaudu ellu viia. Suuremad võidud on seotud kindlasti meie tugevustega – avarad vahekäigud, ostlemise lihtsus, soodsa hinna ja põhjamaise kvaliteediga omamärgitooted jne,” tõi Juriöö välja ja lisas, et Prisma kliendid on tugevusena välja toonud ka Prisma üleüldist soodsat hinnataset, laia ja huvitavat sortimenti ning võimalust osta kõik vajalikud asjad ühest kohast.

“Usume, et meie kliendi otsuseid mõjutab ka meie läbipaistvus ja usaldusväärsus. Näiteks ei läinud me käibemaksutõusu tuules kaasa varjatud hinnatõusuga ja meie toodete kvaliteedile saab alati kindel olla. Eelmisel aastal lõppes meie esimene hüpermarketite uuendamise ring Kristiine keskuse Prismaga. Selles majas läksid käiku meie kõige uuemad kontseptsioonid, näiteks maiustuste ala. Prisma püüab alati aja ja kliendikäitumisega kaasas käia ja painduda selles suunas, kuhu meie klient vaatab,” selgitas Jüriöö.

Olulisimaks kriteeriumiks keskuste valikul on asukoht

Peamised kriteeriumid, mida inimesed keskuste valiku puhul oluliseks peavad on asukoht (71%), järgnevad lai kaubavalik (49%) ja lemmikkaupluste olemasolu (47%). Võrreldes 2023. aastaga on kasvanud parkimisvõimaluste ja peresõbralikkuse olulisus.

Maaroos tõi välja, et Citycon keskuste arendajana on keskuseid järjepidevalt uuendanud, et vastata tarbijate ja külastajate muutunud ootustele. “Keskuste üürnike kooslust planeerime lähtudes terviklikust kontseptsioonist, et looksime linnakeskuseid, mis on täis elu ja koondaksid kokku parima teenuste valiku ning kvaliteedi. Keskuste eelistatuimad kauplused on samuti näinud vaeva, et nii keskkond, teenindus kui ka kaubavalik oleks kaasaegne ning täidaks tarbijate vajadusi, misläbi on tehtud oma pindadel ka renoveerimistöid ja uuendusi,” nentis Maaroos.

Kristiine ja Rocca al Mare keskused tunnustasid üürnike veel parima turundusse panustaja ja käibekasvataja tiitlitega, millest esimene läks XS Mänguasjapood kauplusele. Käibekasvatajatena toodi Kristiine keskuses esile Elisat ja Rocca al Mare keskuses Zeiss Vision Center’it.

Head Uudised GoodNews