HEA TEADA! Omniva vöötkoodiga saadetisi saab kätte digivolitusega
Kõiki Omnivas liikuvaid saadetisi, millel on vöötkood, saab alates esmaspäevast vastu võtta iga inimene, kellel on vastav digitaalne volitus.
Kui erakliendid saavad digitaalselt allkirjastatud volikirja saata aadressile info@omniva.ee, siis äriklientidel tuleb suhelda Omniva kliendihalduri või müügijuhiga. Juhul kui digitaalne volikiri esitatakse Omnivale enne kella 16, hakkab see kehtima esitamisele järgneval tööpäeval. Volikirja kasutatakse saadetiste vastuvõtmisel küllalt sageli. Muudatuse eesmärk on muuta Omniva teenused mugavamaks ja kiiremaks.
Muudatus puudutab kõiki postkontorites väljastatavaid saadetisi, millel on vöötkood ja mille liikumist saab otsingu abil jälgida. Siia alla kuuluvad erinevad pakiteenused ja tähitud kirjad. Lihtsaadetiste korral ei ole tuttava või lähedase saadetisele postkontorisse järgi minnes alates mullu sügisest volikirja vaja esitada – piisab isikuttõendavast dokumendist ja aadressist, millele saadetis saadeti.