Telia käivitas kampaania “Murrame harjumusi, mitte puid”
Sel nädalal käivitus Eestis kampaania „Murrame harjumusi, mitte puid“, mis kutsub üles loobuma Telia paberarvetest ja vahetama neid e-arvete vastu.
Iga kliendi paberarve ümbervormistamise tänutäheks istutab Telia koostöös RMK-ga järgmise aasta kevadel Eesti metsa ühe puu.
“Loodame istutada üle 5000 puu. 10 protsenti maailmas toodetud paberipuidust läheb paberarvete tootmiseks, mis on väga suur kogus,” lausus Telia Eesti e-kanalite ärijuht Leelo Kallikorm.
Telia eesmärk on väljastada Eestis 2022. aastaks 95 protsenti arvetest elektrooniliselt. Kuigi ettevõtte saadetavate paberarvete hulk on viimase aastaga kahanenud umbes 10 000 arve võrra, on Telia alates 2018. aasta augustist saatnud klientidele enam kui miljon arvet paberkandjal. Kui arvestada, et iga paberarve võrdub ühe väikese puuistikuga, on see terve suur istutamata jäänud mets.
Paberarveid saavad e-arvete vastu vahetada kõik Telia erakliendid ja ärikliendid mugavalt Telia iseteeninduses. Samuti on lihtne saada ülevaadet enda arvetest ja neid tasuda Minu Telia äpis.
16. septembril valminud Digitarga saade keskendub nii kampaaniale kui ka 21. septembril toimuvale maailmakoristuspäevale.