Stockmanni Hullude Päevade kampaania toimub sel sügisel e-poes
COVID-19 viiruse leviku tõttu on Stockmann Tallinna kaubamaja kaalunud Hullude Päevade kampaania läbiviimise võimalusi ning otsustanud, et sel sügisel toimub kampaania e-poes. Ka käesoleva aasta kevadel toimus kampaania viiruse leviku ja piirangute tõttu e-poe vahendusel.
Stockmann Tallinna kaubamaja direktor Marge Türneri sõnul soovib Stockmann käituda vastutustundlikult ning hoida selle otsusega oma töötajate, klientide ning partnerite tervist ja ohutust.
Hullud Päevad on paljude klientide jaoks oodatud kampaania, selle raames on võimalus osta tavapärasest parema hinnaga kvaliteetseid ning paljude tuntud brändide tooteid.
Sellel sügisel on kampaaniaperiood pikendatud ja kestab veebis 12 päeva ajavahemikus 30.09-11.10 ning pakkumises on lai valik moe- ja koduosakonna tooteid. Valikust leidub muuhulgas selliseid tuntud kvaliteetbrände nagu Emporio Armani, Sand Copenhagen, Marimekko, Tommy Hilfiger, Makia, GANT, Levis, Calvin Klein, Villeroy & Boch, Luin Living, Lexington, Iittala ja paljusid teisi. Hullude Päevade tootevalikuga saab tutvuda kampaania e-poes juba tänasest ning avatud on soovinimekirja koostamise võimalus.
Juhul kui kampaania alguseks ei ole koroonaviiruse levik laienenud, on Stockmanni kaubamaja klientidele avatud tavapärastelt. Stockmann Tallinn on valmistunud ka võimaluseks, et kaubamaja külastajate arv tõuseb selle perioodi jooksul ka kohapeal. Seetõttu järgitakse töötajate poolt väga tähelepanelikult kõiki Vabariigi Valitsuse ja Terviseameti poolt väljastatud juhiseid ning olukorrast tingitud erinõudeid seoses hügieeniga, et minimeerida haiguse leviku riski.
Stockmanni eesmärk on läbi viia Hullude Päevade kampaania kõikide osapoolte jaoks ohutult ning mugavalt.