
Tartu turismipäev keskendub emotsioonide müügile
Sihtasutus Tartumaa Turism korraldab üle-eestilise ettevõtlusnädala raames reedel, 9. oktoobril Lõunakeskuse Apollo kinos turismipäeva „Kuidas müüa emotsiooni pidevalt muutuval turismimaastikul?“.
Kõigile turismivaldkonna huvilistele mõeldud turismipäeval räägitakse emotsioonide loomisest ja nende müümisest potentsiaalsetele klientidele. Samuti tuuakse välja koroonakriisi kiuste õnnestunud edulugusid ning arutletakse turismi hetkeolukorra ja tuleviku üle.
Turismipäeva ajakava:
9:30–10:00 kogunemine
10:00–10:15 avasõnad — Raimond Tamm, Tartu abilinnapea
10:15–11:00 “Kas ehedat emotsiooni saab osta?” — Kerti Vissel, Kolme Sõsara Hõrgutised
11:00–11:45 “Eesti venelane turistina – kas emotsioonid on mängus?” — Konstantin Burõi ja Sergei Semjonov, reklaamiagentuur Kriit
11:45–12:30 “Stories are the new souvenirs: The importance of emotive storytelling in travel” — Ryan Tym, asutaja ja tegevjuht brändiagentuuris Lantern (London)
12:30–13:15 paus
13:15–14:00 “Rally Estonia utoopiline unistus ning selle realiseerumine” — Tarmo Hõbe, WRC Rally Estonia korraldaja
14:00–14:50 paneeldiskussioon “Turism on surnud?” — Helen Kalberg, Tartu linna turundusjuht; Külli Karing, Eesti Turismifirmade Liidu asepresident; Rainer Aavik, Pärnu abiinnapea; Ott Sarapuu, Eesti Konverentsibüroo juhatuse esimees; Vello Saar, Värska Kuurortravikeskuse juhataja
14:50–15:00 lõppsõnad ja kokkuvõte
Moderaator: Urmas Vaino
Kohtade arv on piiratud ning vajalik on eelnev registreerimine.
MEELESPEA!
* Palutakse sündmustel mitte osaleda, kui oled haige, oled viimase 14 päeva jooksul tundnud ennast halvasti või viibinud lähikontaktis COVID-19 positiivse inimesega
* Võta kaasa mask, sest selle kandmine on üritusel kohustuslik!
* Ruumis on järgitud 50% täituvuse nõuet ning hajutatust
* Laadi alla HOIA äpp