Visit Estonia videoklipp hakkas jooksma Times Square’il
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EASi) turismiarenduskeskuse ja New Yorgis asuva Eesti Peakonsulaadi ühisel jõul jooksevad Põhja-Ameerika linnades aasta vältel Eestit tutvustavad videoklipid.
„Tegu on erakordse võimalusega näidata Eestit Põhja-Ameerikas tänu heale diplomaatilisele koostööle ameeriklastega,“ ütles EAS-i turismiarenduskeskuse direktor Liina Maria Lepik. „Praegusel raskel ajal on oluline kasutada iga võimalust edastada positiivseid kaadreid Eestist ja luua unistusi, mis olukorra leevenedes saaksid täituda.“
Videoklipp Eestist hakkas juba jooksma maailmakuulsatel Nasdaqi ja Thomson Reutersi reklaamtahvlitel New Yorgis Times Square’il, hiljem on kavas veel Washington DC ja Torontos Atrium on Bay ekraanid.
USA on olnud Eesti turismisektorile üks põhilistest kaugturgudest Jaapani ja Hiina kõrval. „Kui Euroopas saame juba rääkida, miks oleme erilised, siis kaugemal peame veel selgitama, et üldse olemas oleme. Ameeriklaste puhul näitab statistika, et kui nad juba Eestisse jõuavad, tekitavad nad väliskülastajate võrdluses siinsetele poodidele, atraktsioonidele ja muudele ettevõtetele kõige enam tulu, kulutades Eestis keskmiselt 456 eurot reisi kohta võrreldes kõigi külastajate keskmise 265 euroga,“ selgitas Liina Maria Lepik.
Turismiarenduskeskuse viimase aja tegevused USA suunal on hõlmanud järjepidevat digiturundust ja virtuaalesitlusi Ameerika mõjukale võrgustikule Virtuoso, kuhu kuulub 20 000 reisiagenti. Reisibürood, kes soovivad olla Virtuoso liikmed, peavad müüma aastas vähemalt 2 miljoni dollari eest reise aastas ning plaanivad jõukate ja nõudlike klientide reisikalendreid. Turismiarenduskeskus turundab Eestit Virtuoso liikmetele eksklusiivsete elamuste võtmes – mõned kuud tagasi murdis Eesti suitsusaun selle töö tulemusel võrgustiku soovitusnimekirja Wanderlist.