Uuringufirma Dive kuuendat aastat läbiviidud testostude põhjal oli 2022. aastal Eesti parima teenindustasemega apteegikett BENU.
Põhjaliku uuringu raames külastati kõiki Eesti apteegikette, et viia läbi klienditeenindus kogemust hindavad anonüümsed testostud. Suuremates linnades tehti igasse apteegiketti 10 külastust, mil testklient soovis leida apteegist külmetuse leevenduseks tooteid. Testostude põhjal hinnati kogu teenindus- ja ostukogemust, sealhulgas, kuidas nõustati apteegis klienti ravimite tarvitamise osas, aga ka klienditeenindust ja suhtlust.
Kui üldine klienditeenindustase on Eesti apteekides viimaste aastatega veidi langenud, siis Benu apteekide teenindustase paranes võrreldes eelmise aastaga kõikides kategooriates. Apteegikett paistab teistega võrdluses positiivselt silma nii ravimite tarvitamise alases nõustamises kui ka üldise tervisega seotud nõuannete jagamises.
Benu apteegi frantsiisijuhi Rainer Kasevälja sõnul on apteegikett järjepidevalt panustanud, et pakkuda BENU kaubamärki kandvates apteekides klientidele parimat teeninduskvaliteeti. “On rõõm, et tehtud töö on vilja kandnud ning kliendid on seda märganud. Apteekrid on tervishoiu sektoris praegu eesliinil ning amet on tähtsam kui kunagi varem.
Seda enam on hea meel näha, et apteekritele pakutavad koolitused ja võimalused enesearendamiseks on end ära tasunud ning apteegid suudavad keerulisel ajal, kus meid on mõjutanud nii ravimite tarneraskused kui ka koroonaviirus, pakkuda klientidele turvalist ostukeskkonda ning head teenindust,” rõhutas Kaseväli.