Kampaania “Selge grupijuht” purustas rekordi: ligi kaheksa tuhat inimest lubab olla jaanipühadel kaine roolikeeraja
Raadio Kuku traditsiooniline kampaania “Selge grupijuht” saavutas tänavu erakordse edu, ületades kõik varasemad osalusnumbrid. Kokku tervelt 7618 inimest andsid lubaduse olla jaanipäevadel oma seltskonnale kaine juht, tagades nii ohutu koduteekonna kõigile pidulistele.
“Meie jaoks on suur rõõm näha, et nii paljud inimesed hoolivad mitte ainult enda, vaid ka oma lähedaste turvalisusest. Sellised kampaaniad aitavad kaasa sellele, et Eesti teed oleksid ohutumad ja et jaanipäeva pidustused lõppeksid õnnelikult, ilma traagiliste vahejuhtumiteta. Rekordiline osavõtt annab tunnistust meie kuulajate teadlikkusest ja vastutustundest, mis on ainult positiivne,” sõnas Kuku peatoimetaja Madis Kimmel.
Meie jaoks on suur rõõm näha, et nii paljud inimesed hoolivad mitte ainult enda, vaid ka oma lähedaste turvalisusest.
Juba 28. korda kutsus raadiojaam jaanipidulisi üles kainusele, eesmärgiga ennetada joobes juhtimist ning vähendada liiklusohtusid. Osalema kutsuti kaineid juhte, kes hoolitseks jaanilaupäeval ja jaanipäeval ka selle eest, et keegi tema sõpradest või tuttavatest ülemeelikus tujus ise liiklusesse ei kipuks.
Registreeruda sai nii Kuku raadio veebilehel kui ka ajalehtede toimetuste klienditeenindustes üle Eesti. 21. juunil loositakse kõigi osalejate vahel Kuku raadio otse-eetris välja mitmeid auhindu, sealhulgas A. Le Coqi alkoholivabu jooke, Circle K kinkekaarte ja Voltride elektriratas. Võitjate nimed avaldatakse pärast loosimist Kuku raadio kodulehel Kuku.ee. Seesam kindlustus loosib oma lisakampaanias osalenutele välja Hedon Spa kinkekaarte ning võitjad avalikustatakse Seesam kindlustuse kodulehel.
Sel aastal toetasid kampaaniat Circle K, A. Le Coqi alkoholivabad joogid, Seesam kindlustus ja Voltride. Kuku raadio tänab kõiki, kes osalesid “Selge grupijuhi” kampaanias ja aitavad kaasa ohutumatele jaanipühadele.