BRONEERI AEG I Swedbanki esinduse külastamiseks tuleb aeg broneerida
Swedbank jätkab COVID-19 tingitud ohutusmeetmete rakendamist. Seetõttu on vaja esinduse külastamiseks alati aeg broneerida.
„Meie klientide ja töötajate tervis on meile olulised. Valitsus on küll leevendanud piiranguid, kuid viirus ei ole kadunud. Swedbank alustas esindustes üksnes broneeritud kohtumistega teenindamist 1. aprillil ja jätkame sama teeninduskorraldusega suve lõpuni. See on parim lahendus, et saaksime tagada kahemeetrise vahe klientide vahel. Broneeritud kontorikülastustega hoiame ära järjekorrad ja olukorrad, kus esindusse satub suur hulk inimesi samaaegselt. Palume ka klientidelt mõistvat suhtumist ja vastutustundlikkust,“ kommenteeris Swedbanki kontorivõrgu juht Age Petter.
Infot vabade aegade kohta esindustes ja broneeringuid teha saab äpis, internetipangas ja telefoni teel.
Äpis tuleb valida „Kontaktid“ ja seejärel „Broneeri nõustamine“. Kodulehelt saab broneerida nõustamise kerides lehekülje lõppu ja valides hallilt ribalt „Nõustamise broneerimine“. Broneerimiseks telefoni teel tuleb helistada 6 310 310.
„Oleme tänulikud klientidele, kes kaaluvad enne pangaesindusse nõustamisele tulekut ka teiste suhtluskanalite kasutamist ja vestlevad pangaga näiteks telefoni või e-lahenduste kaudu. Enamik Swedbanki klientidest arveldab juba täna digikanalites ning kasutab minimaalselt sularaha, makstes ostude eest viipekaardi või nutitelefoniga. Kõik meie peamised pangateenused on hõlpsasti ligipääsetavad digikanalite kaudu ning need on praegu kindlasti kõige mõistlikumad, turvalisemad ja kaaskodanike suhtes hoolivamad viisid pangateenuste kasutamiseks,“ lisas Petter.