Avaleht Eesti elu Kaupade kojukanne hoiab koduteenuse klientide ja hooldustöötajate tervist
Kaupade kojukanne hoiab koduteenuse klientide ja hooldustöötajate tervist

Kaupade kojukanne hoiab koduteenuse klientide ja hooldustöötajate tervist

Tallinna linn jagas tänavu märtsis koduteenust osutavate asutuste hooldustöötajatele töövahendina 60 tahvelarvutit, et tellida kiirelt ja turvaliselt klientidele poekaupu. Nüüd on lisaeelarve eelnõus planeeritud veel täiendavad vahendid 90 tahvelarvuti soetamiseks sotsiaaltöötajatele koduteenuste mobiilseks osutamiseks.

Tahvelarvutite soetamisega loob linn oma asutuste hooldustöötajatele muuhulgas võimaluse tellida koduteenuse klientidele toidu- ja majapidamiskaupu e-poe tellimiskeskkonna kaudu, millega säästavad hooldustöötajad nii oma aega kui ka lihtsustab nende igapäevatööd. Ent tahvelarvutite abil saavad hooldustöötajad klientidele ka kiirelt vajalikku infot otsida, olgu selleks siis erinevate teenuseosutajate kontaktid, broneerida arstivisiite jne.

Tallinna sotsiaal- ja tervishoiuvaldkonda kureeriva abilinnapea Betina Beškina sõnul pakub just e-poest kaupade kojutarne soodsa lahenduse nii hooldustöötajatele kui ka koduhoolduse klientidele. „Nii tõhustame ja kiirendame koduteenuse klientidele poekaupade tellimis- ja ostmisprotsessi ning samas hoiame oluliselt kokku hooldustöötajate aega, säästes neid poes käimisest ja kaupade tassimisest. Seeläbi saavad hooldustöötajad panustada rohkem aega ka teistele abivajajatele,“ selgitas Beškina. „E-poe tellimiskeskuse lahendus on kiire ja turvaline, sest nii saame viirushaiguste perioodil kaitsta nii koduteenuse kliente kui ka meie tublisid hooldustöötajaid liigsete kontaktide eest.“

Kliendi roll on olla tellimuses märgitud ajavahemikul telefoni teel kättesaadav ja kodus. Kuni 6 korda kuus tasub kauba kojukande eest linn, kuid kauba eest tasub ikka klient ise. Praegu tuuakse poekaubad koju ligi tuhandele kliendile, sh 650 klienti on võimelised kulleri telefonikõnele vastama ja kauba koduukselt vastu võtma. Kokku tellitakse kaupa läbi e-poodide hooldustöötaja abiga ligi 45% koduteenuse klientidele ehk ligi 300 kliendile 650-st.

Tallinna koduteenuse klientide toidu- ja poekaupadega varustamiseks on linna hooldustöötajatel võimalik kasutada e-poe tellimiskeskkonda (E-Selver, Barbora, e-Prisma, Coop jt. kaubandusketid).

Koduteenusel olevad kliendid on valdavalt kas üksi elavad eakad või puuetega inimesed, kes ilma kõrvalise abita igapäevaelus toime ei tule.

LEAVE YOUR COMMENT

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga