Selgusid konkursi „Veendumus“ võidutööd ehk parimad õpilaste loodud kraaniveereklaamid, mille Tallinna Vesi võtab juba järgmisel nädalal kasutusele kampaanias.
Žürii ja rahvahääletuse punktide summana valiti kolm võitjat: Mirelle Iris Tischler (Tallinna Inglise Kolledž), Ilja Nikiforov ja Jan Tšižik (Lasnamäe Gümnaasium ja Tallinna Linnamäe Vene Lütseum) ning Lola Varm ja Karoliina Kalmo (Tallinna Kunstigümnaasium ja Tallinna 32. Keskkool). Lisaauhinna sai rahva lemmik, tiim “Dominaatorid” (Regina Kuznetsova, Mattias Mägi ja Margot Laan, Tartu Jaan Poska Gümnaasium).
„Esitatud tööde hulk ja läbimõeldus näitab, et keskkonnahoid ja sellega seotud valdkonnad huvitavad Eesti noori ja nad on nõus looduse hoidmiseks oma panuse andma. Seetõttu väärivad kõik finišisse jõudnud tööd tunnustust,“ ütles Tallinna Vee kommunikatsioonijuht Laura Korjus. Žüriiliikmete hinnangul omandasid noored konkursi käigus kiiresti lihtsamad reklaami- ja disainioskused. Reklaamiideede visualiseerimisel kasutati nii lihtsamaid vahendeid, nagu paber ja pliiats, kui ka erinevaid kujundusprogramme.
Neli konkursil esile tõstetud reklaami võtab Tallinna Vesi kasutusele Tallinnas Hobujaamas, Kristiine keskuse, Rocca al Mare keskuse ja Ülemiste keskuse piirkonnas ning Tallinna Vee sotsiaalmeediakanalites.
Kõigi nelja võidutöö tiimide liikmed saavad juhtmevabad Apple’i kõrvaklapid ja neil avaneb reklaamiagentuuri Not Perfect loovjuhi Anne Vetiku kaudu võimalus tutvuda reklaamiagentuuri igapäevatööga.
Kolme kooli, kust osales konkursil kõige rohkem osalejaid, aitab Tallinna Vesi veefontäänide rajamisel, et õpilastel ja koolipersonalil oleks mugavam täita korduvkasutatavaid joogipudeleid: Pirita Majandusgümnaasium, Tallinna Mustjõe Gümnaasium ja Tallinna Mustamäe Humanitaargümnaasium.
„Veendumusel“ osales 336 noort. Meeskondi juhendasid reklaamieksperdid Rainer Olbri, Anne Vetik ja Lauri Pedaja. Žüriisse kuulusid reklaamieksperdid ja Tallinna Vee esindaja Laura Korjus.