Avaleht Eesti elu Selgusid Suhtekorralduse Auhind 2012 võitjad
Selgusid Suhtekorralduse Auhind 2012 võitjad

Selgusid Suhtekorralduse Auhind 2012 võitjad

Foto: Eesti Suhtekorraldajate Liit

Täna kuulutas EPRA president Aive Hiiepuu turundussündmuse Password auhinnagalal välja Suhtekorralduse Auhind 2012 võitjad. Aasta parima avaliku sektori projekti preemia pälvis “RMK matkatee avamine”, parima erasektori projekti preemia “Leiburi Leivategu 2012” ja sisekommunikatsioonipreemia “SEB Guinnessi rekord”. Konkursi eripreemia pälvis kommunikatsiooniajakiri Kaja.

Auhinnatud projektid paistsid konkursil silma nii väga hea teostuse, leidlikkuse kui ka kõrge loomingulisuse poolest.

Parima avaliku sektori preemia võitnud “RMK matkatee avamise” kampaania sisuks oli Eestit läbiva uue 370-kilomeetrise matkatee populariseerimine, RMK tegevusalade ja laiemalt metsast saadavate hüvede tutvustamine ning RMK positiivse kuvandi toetamine. Kampaania selgrooks oli kümnepäevane matk jalgsi, ratastel, ATV-dega, hobustega ja viikingilaevaga. Kampaaniast sündis ligi 100 meediakajastust, peeti blogi ning kampaania veebilehte külastas 70 000 inimest.

TNS EMORi uuringu andmetel oli pärast kampaaniat matkateest kuulnud 2/3 eestimaalastest ning RMK on saanud Eesti elanikelt hulgaliselt küsimusi, kas ka tänavu avatakse uus matkatee. Kampaania viis ellu RMK koostöös kommunikatsiooniettevõttega KPMS & Partnerid.

Parima erasektori preemia võitnud “Leiburi Leivategu 2012” sündis olukorras, kus leivaturg oli üleküllastunud, rukkitoodete tarbimine languses ning kodune leivaküpsetamine muutumas järjest populaarsemaks. Ometi nägi Leibur siin võimalust uueks tooteks – korraldati konkurss „Leiburi Leivategu 2012“ eesmärgiga selgitada välja Eesti parim kodune rukkileib. Konkursi võitis Põltsamaalt pärit Triin Kuus ning tema retsepti järgi valmistatud “Triinu rukkileib” jõudis tootmisesse ja poelettidele käesoleva aasta veebruaris.

Konkurssi saatis tugev ja läbimõeldud PR-kampaania, millega saavutati uuele kaubamärgile lai tuntus veel enne, kui toode ise turule jõudis. Kampaania viis ellu oma 250. juubeliaastal Leibur koostöös kommunikatsiooniettevõttega Hamburg & Partnerid.

Sisekommunikatsioonipreemia võitis “SEB Guinnessi rekord”, mille osana püstitasid 16. juunil 2012 SEB Panga töötajad uue Guinnessi rekordi. 412 SEB töötajat ladus 8 tunni jooksul 53 757 mündist mosaiikpildi, mille suurus oli 20 ruutmeetrit. Sellest moodustus maailma suurim müntidest mosaiikpilt, mis kujutas endast töötava QR-koodiga pangakaarti. Rekordikatsest jagasid SEB töötajatest osalejad fotosid ja kommentaare sotsiaalmeedia vahendusel, ainuüksi Facebookis enam kui 100 korral. Rekordi inglisekeelne video jõudis ka välismaistele veebidele, samas kui eestikeelset videot näidati Eesti telekanalites. Info rekordipüstituse kohta levis ka QR koodiga. Tegu oli SEB 2012. aasta ühe enim positiivseid kajastusi saanud uudisega, mis jõudis meedia vahendusel umbes 207 000 inimeseni. SEB töötajate küsitlus andis NPS-i tulemuseks suurepärase 75 protsenti. Projekti viis ellu SEB koostöös üritusturundusettevõttega Royal Service.

Eripreemia pälvis kommunikatsiooniajakiri Kaja missioonitundega tegevuse eest kommunikatsioonivaldkonna populariseerimisel. Kaja asutajate eesmärgiks oli tõsta suhtekorralduse- ja kommunikatsiooni alast teadlikkust Eestis, tuua välja valdkonna tähtsus, mõtestada valdkonnas toimuvat ja edendada selle arengut. Kaja on mõeldud erialaseks enesetäiendamiseks juhtidele, kommunikatsioonijuhtidele, personalijuhtidele, turundusjuhtidele ja kõigile teistele erialaspetsialistidele, kelle üheks tööülesandeks või huviks on kommunikatsioon. Ajakirja annavad alates 2012. aasta sügisest välja Tallinna Ülikooli Kommunikatsiooni Instituut ja Äripäev.

Tänavu osales Suhtekorralduse Auhinna konkursil 21 tööd, kõik konkursile esitatud tööd olid teostatud heal tasemel.

LEAVE YOUR COMMENT

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga