1. Avaleht
  2. Tunnustus
  3. GALERII! Selgusid Tallinna ja teiste Eesti piirkondade parimad teenindajad
GALERII! Selgusid Tallinna ja teiste Eesti piirkondade parimad teenindajad

GALERII! Selgusid Tallinna ja teiste Eesti piirkondade parimad teenindajad

Tallinna parimad teenindajad

Eile selgus Tallinnas Jaan Poska nimelises majas kahe piirkondliku konkursi finaalvõistlusel, kes on Tallinna parim teenindaja 2018 ning Eesti teiste piirkondade parim teenindaja 2018.

Tallinna parim teenindaja 2018 on Epp-Kadi Ivask (Põldma Kaubanduse AS). Teise koha saavutas tasavägisel konkursil Greta Rae (Hansaliin OÜ) ja kolmanda koha vääriliseks tunnistati Sofia Karkus (Viking Motors AS).

Tallinna konkursi žürii esimees Kristjan Jasinski, kes töötab Luminor Eesti AS-s kaugkanalite juhina, kommenteeris eilset finaalüritust nii: “Mõlemad konkursid olid tugeva tasemega ning žürii tegi väga hoolega tööd, et kõigi tugevate osalejate seast see kõige parem välja selgitada. Tallinna konkursi võitja Epp-Kadi Ivask jäi žüriile silma oma enesekindluse, loovuse ja kliendikesksusega. Epp-Kadi lahendusest kumas soovi klientidele parimat lahendust pakkuda ning tahet klienti aidata. Kliendid lahkusid tema juurest õnnelike ja rahulolevatena!”.

Teiste Eesti piirkondade parim teenindaja on Jane Kesamaa (Põldma Kaubanduse AS), teise koha saavutas Laura Kivijärv (Olerex AS) ja kolmanda koha vääriliseks tunnistati Kairi Himanen (Põldma Kaubanduse AS).

Eesti teiste piirkondade parimad teenindajad

Eesti teised piirkonnad konkursi žürii esinaine Merli Viks, kes töötab Aqva Hotels konverentsi-ja hotelli vastuvõtujuhina, kommenteeris võitjat nii: “Jane oli särtsakas, elav ja värske suhtumisega. Ta mõistis täielikult kahte poolt, milleks olid klient ja ettevõte – võit oli mõlemale osapoolele täielikult ja 100% olemas. Keerulises olukorras sai ta mängleva kergusega hakkama emotsionaalse ja tujuka kliendiga, jäädes ise selle juures rahulikuks ja sõbralikuks. Jane kaitses sealjuures edukalt ka tööandja mainet ja majanduslikku kasu.”.

Tänavusel parima teenindaja konkursil osales ühtekokku 635 teenindajat üle Eesti. Finaali jõudmiseks pidid teenindajad lahendama veebikeskkonnas kolm põnevat teenindussituatsiooni ning vastama suhtlemisoskuste ja tarbijakaitseseaduse tundmise testile.  Žürii hindas teenindajate sooritust 5 hindamiskriteeriumi alusel – tähelepanelikkus, hoolivus, leidlikkus, võit-võit lahendus ja korrektsus – ning valis iga piirkonna konkursi juures välja 10 tugevaimat kandidaati. 22.märtsi finaalsündmusel kohtusid finalistid žüriiga silmast-silma ning lahendasid kaamera ees koostöös näitlejatest klientidega veel täiendava teenindussituatsiooni.

Mõlema konkursi I, II ja III koha võitjad suunduvad koos 13.märtsil selgunud  „Tartu parim teenindaja 2018“ konkursi esikolmikuga  12.aprillil toimuva „Eesti parim teenindaja 2018“ konkursi finaali.

Heateenindus.ee korraldab Konkurssi „Eesti parim teenindaja“ aastast 2004 ning koostöös Tallinna Ettevõtlusametiga „Tallinna parim teenindaja“ konkurssi aastast 2006. „Eesti teiste piirkondade parim teenindaja“ konkurss lisandus aastal 2013.
Konkursi eesmärk on kasvatada teadlikkust teenindaja töö keerukusest, olulisusest ning väärtusest, anda võimalus teenindajatele enda oskuseid proovile panna ja treenida ning üheskoos kõigi partnerite ja toetajatega aidata kaasa Eesti teeninduskultuuri arengule.

„Konkursil osalenud ning võitnud teenindajad on läbi aastate pidanud konkursil osalemist palju juurde andvaks ja lausa elumuutvaks sündmuseks. Uued kogemused, kasvav eneseanalüüsivõime, täienev enesekindlus, uued sõbrad, uued tööalased väljakutsed ja võimalused, veel suurem soov oma kliente paremini teenindada – on korduvad asjad, mida osalejad ja võitjad on ikka ja jälle välja toonud,“ teab mitmendat aastat konkursi korraldusmeeskonnas kaasa tegev projektijuht Tairi Leis öelda.

VAATA GALERIID!

Head Uudised GoodNews