Avaleht Tunnustus Tallinnas saab parima teeninduse osaliseks teksasid ostes
Tallinnas saab parima teeninduse osaliseks teksasid ostes

Tallinnas saab parima teeninduse osaliseks teksasid ostes

Tallinna parimateks teenindajateks valiti töötajad Põldma Kaubandusest, mis müüb teksapükse.

Tallinna parim teenindaja on Anu Ehrlich (Põldma Kaubanduse AS), kes saavutas ka kliendilemmiku tiitli. Teise koha saavutas Triin Malk (Põldma Kaubanduse AS) ja kolmanda koha Viktoria Vlassenko (Tele2 Eesti).

“Kõik finalistid olid väga tublid. Kõigist kumas läbi siiras soojus, sõbralikkus ja hoolivus kliendiga suheldes. Anu Ehrlich eristus teistest esmapilgul väga lihtsates asjades, aga väga olulistes klienditeeninduse etappides, nagu näiteks kliendi märkamine ja küsimine, mida klient soovib ja ootab,” ütles žürii liige Karin Klaassen.

Võitjaid õnnitlema tulnud Tallinna abilinnapea Aivar Riisalu rõhutas, et hea teenindus on Tallinna linna jaoks olulise tähtsusega. Kui linna külalistele jääb pakutavast teenindusest positiivne kogemus, siis külastavad nad linna ja selle teenindusettevõtteid ka tulevikus ja soovitavad linna külastada ka sõpradel.

Eesti teiste piirkondade parima teenindaja tiitliga pärjati Kertu Soodla (Swedbank Eesti). Teise koha sai Annely Laats (Hedon SPA & Hotel) ja kolmanda Katrin Kulu (Swedbank Eesti).

“Ilu algab naeratusest. Elame infoühiskonnas, kuid ükski masin ei suuda asendada naeratust ja siirast hoolivust. Kertu Soodla on hea suhtleja, kes on keskendunud kliendile ja tema vajadustele ning parima lahenduse leidmisele,” kommenteeris konkursi projektijuht Tairi Leis.

Parimad suunduvad 11. aprillil toimuvasse finaali.

Kommentaarid