1. Avaleht
  2. Eesti elu
  3. Tänasel E-smaspäeval osaleb 280 e-poodi
Tänasel E-smaspäeval osaleb 280 e-poodi

Tänasel E-smaspäeval osaleb 280 e-poodi

Eesti veebipoodide ühiskampaania toimub sel aastal esmakordselt neli korda, tänane E-smaspäev toob kokku 280 e-poe eripakkumised.

„E-smaspäev on kasvanud riigi suurimaks ühiskampaaniaks, kus lööb aktiivselt kaasa müstiliselt suur hulk osalejaid. Nii on loogiliseks arenguks, et oleme tihendanud kampaaniapäevi ja laiendanud nii osalejate kui ka tootevalikut, et vastata ostjate ootustele ja soovidele,“ ütles E-smaspäeva korraldava Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Eelmisel E-smaspäeval kasvas e-poodide käive lausa 2,5-3 korda võrreldes tavapäevaga, mis näitab, et tarbijale võimaldatakse tõeliselt isuäratavaid eripakkumisi.“

Väät lisas, et kaubanduses on konkurents väga tihe ja tarbija arvestab aina enam peale hinna ka kauba kiire kättetoimetamise, sujuva tagastuse võimaluste ja mugava ostukogemusega. „Siin ongi meie e-poodidel rahvusvaheliste tegijate kõrval oma trumbid ja tugevused, mis puudutab näiteks kiiret komplekteerimist ja tarnet, eestikeelset vahetut ja operatiivset kliendisuhtlust ning kaupa, mida juba samal päeval postitada.“

Eelmisel aastal oli Eestis e-ostlemise käive 3,54 miljardit eurot, mis tähendab aastaga 34% suurust kasvu. Seejuures viisid eestlased välismaistesse e-poodidesse 1,37 miljardit eurot, 2,17 miljardi euro eest osteti aga siinsetest e-poodidest. Eestlased tellisid möödunud aastal pakiautomaatidesse kokku ligi 12,4 miljonit pakki, mis on samuti 2,3% rohkem kui aasta varem.

E-kaubandus ületab siinse jaekaubanduse kogukäibest juba 20% piiri. Euroopa e-kaubanduse tururaport 2022 tõstab esile, et Eestis teeb e-oste hinnanguliselt 77% elanikkonnast.

E-smaspäev on Eesti E-kaubanduse Liidu poolt korraldatav e-ostlemise päev, kus erinevad veebipoed teevad tarbijatele 24 tunni jooksul sooduspakkumisi. Kampaania eesmärk on tutvustada Eesti e-poodide kasutajasõbralikke ning turvalisi lahendusi.

E-smaspäeva kampaania vältab 6. märtsi südaööni kuni kl 23.59. Eesti E-kaubanduse Liit on kontrollinud kõikide osalevate e-poodide tausta, mis tagab ausa, turvalise ja mugava ostlemise. Eesti e-poodide ühiskampaania E-smaspäev toimub nüüd neli korda aastas – märtsis, mais, septembris ja novembris.

Head Uudised GoodNews